अबू जिन्दाल की गिरफ़्तारी से मुंबई हमले की कड़ियां मिलाने में मदद

* तफ़तीश में तमाम हक़ायक़ का इन्किशाफ़ होगा । कंट्रोल रुम में हाफ़िज़ सईद भी मौजूद थे । गृह मंत्री पी चिदम़्बरम कि प्रेस कान्फ़्रैंस से बातचित‌
नई दिल्ली / अबू जिन्दाल को एक अहम आतंकवादी क़रार देते हुए हुकूमत ने आज कहा कि इस की गिरफ़्तारी के नतीजे में मुंबई हमलों की साज़िश की छिपी हुइं कड़ियों को जोड़ने में मदद मिलेगी और इस से हुई पूछताछ के नतीजे में अब ये बिलकुल वाज़िह होगया है कि इन हमलों के लिए एक कंट्रोल रुम क़ायम किया गया था जिस को कुछ हद तक सरकारी मदद भी हासिल रही थी ।

30 साला अबू जिन्दाल की गिरफ़्तारी पर एक प्रेस कान्फ़्रैंस के दौरान मिडिया के नुमाइंदों के सवालों के जवाब देते हुए केन्द्रीय गृह मंत्री मिस्टर पी चिदम़्बरम ने कहा कि हम समझते हैं कि किसी हद तक सरकारी मदद के बगैर इस तरह का कंट्रोल रुम क़ायम नहीं किया जा सकता । इस सवाल पर कि आया इस कंट्रोल रुम में दूसरे भी मौजूद थे और क्या इन में लश्कर तैय‌बा के बानी हाफ़िज़ सईद भी थे मिस्टर चिदम़्बरम ने कहा कि यक़ीनन कंट्रोल रुम में दूसरे भी मौजूद थे और हम समझते हैं कि इन में हाफ़िज़ सईद भी शामिल थे ।

उन्होंने मुंबई आतंकी हमलों के केस में अबू जिन्दाल की गिरफ़्तारी को एक अहम तबदीली क़रार दिया । उन्हों ने बताया कि मुंबई हमलों की साज़िश की कई कड़ियां छिपी हुइ थीं और अबू जिन्दाल से हुई तफ़तीश के नतीजे में इन कड़ियों को मिलाना आसान होगया है । वो एक अहम कारकुन था और इस ने 10 आतंकवादीयां को सख़्त ट्रेनिंग दी थी और मुंबई के लोगों के रहन सहन से वाक़िफ़ करवाया था ।

मिस्टर चिदम़्बरम ने बताया कि अबू जिन्दाल अहम कारकुन‌ था और इस ने 10 लोगों ,जिन में अजमल क़स्साब भि था ,को तफ़सीलात से वाक़िफ़ करवाया था । कंट्रोल रुम में इस ने अहम रोल निभाया था । तफ़तीश के दौरान हुई मालूमात बताने की ख़ाहिश पर गृह मंत्री ने कहा कि सिक्योरीटी एजंसियों को ये मालूम होगया है कि आतंकवादीयों को किस मुक़ाम पर ट्रेनिंग दी गई थी और किस मुक़ाम पर कंट्रोल रुम क़ायम करते हुए इन्फ़िरास्ट्रकचर तैयार‌ किया गया था ।

उन्हों ने कहा कि इन सब बातों से इशारा मिलता है कि ये सारी सरगर्मियां हुकूमत की कुछ हद तक ममद के बगैर मुम्किन नहीं हो सकतीं। ये एक मंतिक़ी ख़्याल है जो सामने आता है । जैसे ही अबू जिन्दाल से तफ़तीश पुरी होजाएगी हम ये जान पाएंगे कि किस ने क्या मदद की ।अभी पूछताछ जारी है । सिक्योरीटी एजंसियों की तारिफ‌ करते हुए उन्हों ने कहा कि जैसे ही हमें ये पता चला कि अबू जिन्दाल पाकिस्तान से रवाना होगया है हम इस का पता चलाने में कामयाब रहे । उस की पहचान‌ मालूम करने और गिरफ़्तार करने में हालाँकि कुछ वक़्त लगा है ।

आखिरी नतीजा ये है कि हम ने इस का पता चला लिया है । इस की पहचान‌ कर चुके और उसे गिरफ़्तार कर लिया गया है । गृह मंत्री ने केन्द्रीय सीक्योरीटी एजंसियों और कुछ रियासतों की पुलीस के दरमयान‌ इख़तिलाफ़ात को अहमियत देने से इनकार किया और कहा कि अबू जिन्दाल कई मुक़द्दमों में मुश्तबा मुल्ज़िम था । इन में अहमदाबाद रेलवे स्टेशन धमाका औरंगाबाद में हथियारों की ज़बती का मुक़द्दमे और जर्मन बेकरी धमाका भी शामिल है । अगली तफ़तीश और जांच‌ में ये वाज़िह होजाएगा कि वो वाक़ई किन किन मुक़द्दमों में लिपीत‌ रहा है ।

खबर‌ हैं कि मुख़्तलिफ़ एजंसियां एक दूसरे से नबरुद आज़मा हैं । उन्हों ने कहा कि किसी का भी दिल्ली पुलीस से झगड़ा नहीं है । फ़िलहाल अबू जिन्दाल की तहवील दिल्ली पुलीस को दी गई है और तहक़ीक़ाती एजंसियां और इन्टलीजन्स एजंसियां पूछताछ में दिल्ली पुलीस की मदद कर रही है । उन्हों ने कहा कि उन्हों ने चीफ मिनिस्टर महाराष्ट्रा से कहा है कि अगले वक़्तों में अदालत की इजाज़त से उसे ए टी एस के हवाले किया जाएगा।

उन्हों ने कहा कि अबू जिन्दाल को अहमदाबाद रेलवे धमाका केस में गुजरात पुलीस के हवाले भी किया जाएगा । इन रिपोर्टस के ताल्लुक़ से कि अबू जिन्दाल मोहाली में हिंदूस्तान और पाकिस्तान के दरमयान‌ एक क्रिकेट मैच के दौरान हमला करना चाहता था उन्हों ने कहा कि ये मैच पूरी तरह महफ़ूज़ था और वो ख़ुद वहां सिक्योरीटी इंतिज़ामात से वाक़िफ़ थे । यहां कोई ख़तरा नहीं था । प्रधानमंत्री हिंद या पाकिस्तानी मेहमानों को किसी तरह का ख़तरा नहीं था ।

पाकिस्तानी गृह मंत्री के इस रीमार्क पर कि अबू जिन्दाल हिंदूस्तानी है मिस्टर चिदम़्बरम ने कहा कि वो एतराफ़ करते हैं कि अबू जिन्दाल हिंदूस्तानी है और उसे हिंदूस्तान ही में इन नज़रियात की तालीम दी गई । पाकिस्तान को ये एतराफ़ करना चाहीए अबू जिन्दाल पाकिस्तान आया था । ये एतराफ़ किया जाना चाहीए कि अबू जिन्दाल इस ग्रुप का हिस्सा था जिस ने अजमल क़स्साब‍ और अन्य आतंकवादीयों को तरबियत दी थी ।

अबू जिन्दाल कंट्रोल रुम में मौजूद था । जिस तरह हम ने हक़ायक़ को मान लिया है इसी तरह पाकिस्तान को भी हक़ायक़ मान लेना चाहिए । गृह मंत्रालय सचिव‌ आर के सिंह ने कहा कि पाकिस्तान को ये एतराफ़ भी करना चाहीए कि इस ने अबू जिन्दाल को पासपोर्ट दिया दो पहचान‌ कार्ड दिए और ये दावा किया था कि वो पाकिस्तानी है ।