अब्बू जिंदल के ख़िलाफ़ ताज़ा प्रोडक्शन वारंट

नई दिल्ली, २९ सितंबर ( पी टी आई ) दिल्ली की एक अदालत ने आज मुंबई हमलों के एक मुल्ज़िम ( आरोपी) अब्बू जिंदल के लिए ताज़ा प्रोडक्शन वारंट जारी किया है जबकि मुंबई इन्सिदाद-ए-दहशतगर्दी दस्ता ने एक बार फिर उसे दिल्ली पुलिस के हवाले नहीं किया है और कहा कि उसे दीगर ( दूसरे) मुक़द्दमात में तफ़तीश के लिए जिंदल की तहवील की ज़रूरत है ।

चीफ मेट्रो पोलीटन मजिस्ट्रेट विद्या प्रकाश ने अब्बू जिंदल उर्फ़ ज़बीह के ख़िलाफ़ 12 अक्टूबर को अदालत में पेश करने प्रोडक्शन वारंट जारी किया है जबकि साबिक़ा प्रोडक्शन वारंट्स के बावजूद मुंबई ए टी एस ने आज उसे अदालत में पेश नहीं किया था । अब्बू जिंदल को 21 जुलाई को मुंबई ए टी एस के हवाले किया गया था ।

मुंबई ए टी इस का कहना है कि उसे दीगर ( दूसरे) मुक़द्दमात में भी अब्बू जिंदल से पूछताछ करनी है इस लिए उस की तहवील ( हिरासत) में मज़ीद ( और भी) तौसीअ ( निरीक्षण/ जाँच) की जानी चाहीए । अदालत ने कहा कि मुंबई ए टी एस को अब्बू जिंदल को पेश करने में नाकामी पर एक रिपोर्ट अदालत में पेश करनी चाहीए । अदालत ने उसे 12 अक्टूबर को अदालत में पेश करने के लिए ताज़ा प्रोडक्शन वारंट जारी कर दिया है ।