अब टोपियों की जंग

अरविंद केजरीवाल की आम आदमी पार्टी ने लोकसभा इंतिख़ाबात की तैयारी शुरू कर दी है। आप की नज़रें उत्तर प्रदेश पर टिक्की हुई है क्योंकि यहां लोक सभा की सब से ज़्यादा 80 नशिस्तें हैं। जिसे देखते हुए मु़कामी समाजवादी पार्टी ने एक तो़ड निकाल लिया है। पार्टी के सभी कारकुनों को लाल टोपी का इस्तेमाल करने के लिए कहा गया है, क्योंकि आप के कारकुन सफ़ेद गांधी टोपी पहनते हैं जिस पर मेै हूँ आम आदमी लिखा होता है।

आदमी पार्टी के कुमार विश्वास ने तो अमेठी से नरेंद्र मोदी को इंतिख़ाब लड़ने का चैलेंज भी दे डाली है। समाजवादी पार्टी ( एस पी ) आप की आहट से परेशान नज़र आ रही है। इस लिए पार्टी ने ने कारकुनान से निमटने के लिए टोपी जंग शुरू कर दी है।

एस पी के रियासती सदर और वज़ीर-ए-आला अखिलेश यादव ने अपनी पार्टी के लोगों को हिदायत दी है कि वो तमाम सुर्ख़ टोपी पहन कर ही इलाक़े में निकलें।

हर कारकुन के लिए इस हुक्म की तामील करना लाज़िमी होगा। इतवार को अखिलेश यादव की तरफ़ से पार्टी के तमाम ज़िला सदर , शहर सदर , असेंबली इलाक़े सदर और मुख़्तलिफ़ सेल के सदूर को ख़त भेजा गया है।

भेजे गए ख़त में कहा गया कि असेंबली इंतिख़ाबात के दौरान उन्होंने ख़ुद सिर पर लाल टोपी पहन कर साईकल चलाई तो बी एस पी हुकूमत का ज़वाल हो गया। ऐसे में लोक सभा इंतिख़ाबात को ज़हन में रखते हुए हर एक एस पी कारकुन की ज़िम्मेदारी है कि वो लाल टोपी पहन कर इलाक़े में निकलें। पार्टी ओहदेदारों को हिदायत दी गई कि वो तंज़ीम के इजलास के दौरान भी लाल टोपी पहन लो।