अमन-ओ-अमान की बरक़रारी में पुलिस का कलीदी रोल

मुल्क भर में अमन-ओ-अमान की बरक़रारी में महिकमा पुलिस का अहम रोल होता है। मुल्क की हिफ़ाज़त के लिए जिस तरह फ़ौज अपना रोल अदा कररही है इसी तरह अमन-ओ-अमान की बरक़रारी में पुलिस की ख़िदमात क़ाबिल-ए-सिताइश हैं।

इन ख़्यालात का इज़हार रुकने असेंबली जगत्याल टी जीवन रेड्डी ने पुलिस शहीदाँ को ख़िराज-ए-अक़ीदत पेश करते हुए कहा कि ख़ून का अतीया सब अतियों से अज़ीम अतीया है जिस से कई क़ीमती जानों को बचाया जा सकता है।

उन्होंने मुल्क में अमन-ओ-अमान की बरक़रारी में बेहतरीन और ज़िम्मेदाराना ख़िदमात पेश करने पुलिस से ख़ाहिश की। इस मौके पर आर डी ओ जगत्याल एस पद्माकर ने मुख़ातब करते हुए पुलिस शहीदाँ को ख़िराज-ए-अक़ीदत के लिए मुनाक़िदा ख़ून अतीया कैंप में नौजवानों का आगे आना क़ाबिल-ए-तारीफ़ है।

ख़ून के अतीया से कई जानों का अतीया देने के बराबर है जिस के लिए नौजवान रज़ाकाराना तंज़ीमें आगे आते हुए इस तरह के ब्लड डोनेशन कैंप का इनइक़ाद अमल में लाने की ख़ाहिश की।

डी एस पी जगत्याल परमेश्वर रेड्डी ने मुख़ातब करते हुए कहा कि समाज में अमन-ओ-अमान की बरक़रारी के लिए कई पुलिस ओहदेदारान ने अपनी क़ीमती जानों को क़ुर्बान किया है।

इस मौके पर टी आर एस हलक़ा इंचार्ज एम संजय कुमार, बलदिया चैर् पर्सन विजयालक्ष्मी, आई एम ए सदर सेक्रेटरी चन्द्रशेखर गौड़ और डाक्टर गिरोह रेड्डी ब्लड बैंक मैनेजर शंकरिया सर्किल इन्सपेक्टरस नरेश कुमार, वेंकट रमना सब इन्सपेक्टर राम मूर्ती, प्रेम राज और चारी और दुसरे पुलिस ओहदेदारान मौजूद थे।