अमराज़ क़लब(दिल की बीमारी) का होमेव पथिक अदवियात(दव) से कामयाब ईलाज मुम्किन

बानी सदर नशीन सागर ग्रुप आफ़ होमेव इस्टोरस एंड क्लीनिक्स डाक्टर मीर उसमान अली ने आलमी यौम क़लब(दिल) के मौक़ा पर अवाम को होमेव पथिक दवाव के ज़रीया अमराज़ क़लब के ईलाज की पेशकश की है ।

हर साल 29 सितंबर को आलमी यौम क़लब (दिल)मनाया जाता है । जिस का मक़सद दुनिया भर में अमराज़ क़लब (दिल की बीमारी ) से मुतालेक़ अवाम में शऊर बेदार करना है । डाक्टर मीर उसमान अली ने बताया के दुनिया भर में क़बल अज़ीं क़लब के मरीज़ों की तादाद में दिन बह दिन तशवीशनाक इज़ाफ़ा(i बढोतरी) होता जा रहा है ।

बिलख़सूस नौजवान तबक़ा भी इस मर्ज़(बिमरि) का शिकार होगया है । क़बल अज़ीं अमराज़ क़लब (दिल की बीमारी) को अमीरों का मर्ज़ कहा जाता था लेकिन तेज़ रफ़्तार सनअती तरक़्क़ी और बदलती हुई तर्ज़ ज़िदंगी के नतीजा में हर किस नाक्स इस मर्ज़ का शिकार हो रहे हैं ।

उन्हों ने कहा के सागर ग्रुप आफ़ होमेव इस्टोरस पर अमराज़ क़लब के मरीज़ों केलिए जर्मन की असली होमेव पथिक दवाएं दस्तयाब हैं । जिन के इस्तिमाल से तेज़ी के साथ रूबा सेहत होसकते हैं । उन्हों ने कहा के होमेव पथिक दवाएं ना सिर्फ दल के मरीज़ खाएं बलके सेहत मंद लोग भी हिफ़्ज़ मातक़द्दुम के तौर पर होमेव पथिक अदवियात इसतेमाल करसकते हैं ।

उन्हों ने कहा के क़लब(दिल) पर हमले से बचने केलिए मुतअद्दिद(बहुत) इक़दामात किए जाएं । बिलख़सूस ब्लड प्रेशर को नॉर्मल रखें । सफ़ाई पर भरपूर तवज्जा(दीहन) देने के इलावा बाएं कंधे में दर्द , सैन्य में दर्द और गरदनों में दर्द की सूरत में फ़ौरी डाक्टर से रुजू हूँ । उन्हों ने सख़्त ज़हनी तनाव‌ मायूसी और परेशानी की सूरत में फ़ौरी तौर पुरसुकून हासिल करने की कोशिश करने का मश्वरा दिया ।

उन्हों ने कहा के अमराज़ क़लब(दिल की बीमारी) के मरीज़ अगर होमेव पथिक दवाएं इसतेमाल करें तो क़लब पर हमले के इमकानात कम से कमतर होजाते हैं ।

आख़िर में उन्हों ने बताया के माहिर अमराज़ क़लब , गर्दा मसाना डाक्टर चापरला कृष्णा 9 और 10 अक्टूबर बरोज़ मंगल और चहारशंबा हैदराबाद का दौरा करेंगे ।

डाक्टर साहब से उसे मरीज़ भी रुजू होसकते हैं जो ग़दूद क़दामेआ , शूगर , बी पी , मोटापा , दुबलापन , क़द का ना बढ़ना , बालों का झड़ना , गंजापन और यरक़ान वगैरह से मुतास्सिर हैं । डाक्टर साहब से मुलाक़ात केलिए फ़ोन नंबर 9885460082/ 66684141 पर रब्त पैदा करसकते हैं । आबडज़ : 64525370 , मह्दी पटनम 66824141, मुलक पेट 64545354 , संतोष नगर 24533858 और चारमीनार 24503221 पर भी ईलाज केलिए रब्त पैदा करसकते हैं ।