अमरीका के साथ अनक़रीब फ़ौजी मश्क़ें : इसराईल

यरूशलम। 7 जनवरी । ( एजैंसीज़) इसराईल ने कहा है कि वो अनक़रीब अमरीका केसाथ मिज़ाईल दिफ़ा से मुताल्लिक़ फ़ौजी मश्क़ें करेगा। ग़ैरमुल्की ख़बररसां इदारे के मुताबिक़ इसराईली फ़ौज के ब्यान में कहा गया है, अमरीकी फ़ौज की योरपी कमान और इसराईली अफ़्वाज मामूल की बुनियादों पर मश्क़ें करती हैं, ये मश्क़ें दो तरफ़ा असटरीटीजक ताल्लुक़ात का हिस्सा हैं।

ऐन मुम्किन है कि ये मश्क़ें रवां साल मौसिम-ए-बहार में मुनाक़िद की जाएं और ये इन दो इत्तिहादियों के माबैन अब तक सब से बड़े पैमाने की मश्क़ें होंगी। आस्टेरी चैलेंज नामी इन मश्क़ों का ये ऐलान ऐसे वक़्त किया गया है जब ये ख़ित्ता ईरान के मुतनाज़ा जौहरी प्रोग्राम के सबब ख़ास्सा मुतास्सिर है। अमरीका और इसराईल अहम दिफ़ाई हलीफ़ हैं और दोनों मुशतर्का तौर पर ऐन्टी बालसटक मिज़ाईल निज़ाम की तैय्यारी पर काम कर रहे हैं।

अभी गुज़श्ता साल नवंबर में इसराईली हुकूमत ने तल अबीब में बड़े पैमाने पर शहरी दिफ़ा की मश्क़ें मुनाक़िद की थीं, जिस का मक़सद किसी मुम्किना मिज़ाईल हमले से बचाओ की तैय्यारी करना था। इसराईल ख़ुद को ईरान के जौहरी प्रोग्राम का अव्वलीन हदफ़ तसव्वुर करता है। ईरान अलबत्ता वाज़िह कर चुका है कि इस का जौहरी प्रोग्राम पुरअमन मक़ासिद केलिए है।