अमरीका से ताल्लुक़ात को मुस्तहकम करना अव्वलीन तर्जीह शेरी रहमान का ब्यान

ईस्लामाबाद २५ नवंबर ( पी टी आई ) नामज़द पाकिस्तानी सफ़ीर बराए अमरीका शेरी रहमान ने आज कहा कि वो दोनों मुल्कों के बाहमी ताल्लुक़ात को बेहतर बनाने और तमाम बैन-उल-अक़वामी फोरम्स खासतौर पर अमरीका में पाकिस्तान के मुफ़ादात का तहफ़्फ़ुज़ करने केलिए जद्द-ओ-जहद करेंगी ।

शेरी रहमान ने कल अपनी नामज़दगी के बाद आज सदर आसिफ़ अली ज़रदारी से मुलाक़ात की और बादअज़ां इन ख़्यालात का इज़हार किया । साबिक़ सफ़ीर हुसैन हक़्क़ानी को एक मुतनाज़ा मेमो के मसला पर अस्तीफ़ा केलिए मजबूर करदिया गया था जिस के बाद शेरी रहमान का तक़र्रुर अमल में लाया गया है ।

आसिफ़ अली ज़रदारी ने शेरी रहमान से कहा कि वो अमरीका के साथ ताल्लुक़ात को मुस्तहकम करने पर काम करें और खासतौर पर जमहूरी-ओ-तिजारती ताल्लुक़ात को बेहतर बनाया जायॆ ।

उन्हों ने नई ज़िम्मेदारी सौंपे जाने पर शेरी रहमान को मुबारकबाद पेश की । शेरी रहमान ने वज़ीर-ए-ख़ारजा हिना रब्बानी ख़ार से भी मुलाक़ात की और अमरीका के साथ बाहमी ताल्लुक़ात पर तबादला-ए-ख़्याल किया ।

दफ़्तार-ए-ख़ारजा के ब्यान में कहा गया है कि हिना रब्बानी ख़ार ने वाज़िह किया कि अमरीका के साथ ताल्लुक़ात को पाकिस्तान कितनी एहमीयत देता है । नए तक़र्रुर के बाद शेरी रहमान को पाकिस्तान ।

अमरीका ताल्लुक़ात को बेहतर बनाने केलिए सरगर्म रोल अदा करना होगा जो कई बोहरानों का शिकार होकर कमज़ोर होते जा रहे हैं।