अमरीकीयों की निस्फ़ तादाद ओबामा के दुबारा इंतिख़ाब की मुख़ालिफ़

वाशिंगटन। 4 दिसमबर (एजैंसीज़) अमरीका में सदारती इंतिख़ाबात से एक साल क़बल निस्फ़ अमरीकीयों का कहना है कि मौजूदा सदर बारक ओबामा इस ओहदा पर दुबारा मुंतख़ब होने के काबिल नहीं हैं, वहीं 40 फ़ीसद लोग अब भी ऐसे हैं जो ओबामा को दुबारा सदर बनाए जाने के हक़ में हैं। एक सर्वे में इस बात का इन्किशाफ़ हुआ। क्रिस्चियन साईंस मॉनीटर (टी आई पी पी) के सर्वे नताइज पीर को जारी किए गए।

नताइज के मुताबिक़ ओबामा ने पार्टी के तईं अपना एतिमाद खो दिया है लेकिन तारीख़ गवाह है कि एक साल की मुद्दत में लोगों की राय बदल भी सकती है। ओबामा कई मोर्चों पर नाकाम रहे हैं जिस के नतीजा में आम आदमी की निगाह में इन का क़द घट गया है। किसी मख़सूस पार्टी में दिलचस्पी ना रखने वाले 35 फ़ीसद राय दहिंदगान सदर के इंतिख़ाबात के नताइज को बदलने की ताक़त रखते हैं। इन 35 फ़ीसद लोगों की राय है कि ओबामा को दुबारा मुंतख़ब किया जाना चाहीए। दूसरी तरफ़ 56 फ़ीसद लोग कहते हैं कि ओबामा को मुंतख़ब नहीं किया जाना चाहीए। 10 फ़ीसद लोग इस बात के तईं यक़ीनी नहीं हैं कि ओबामा को दुबारा सदर मुंतख़ब किए जाएं या नहीं।

सयासी जमाअतों की जानिब रुजहान रखने वाले 40 फ़ीसद अमरीकी ओबामा को चार साल मज़ीद देना चाहते हैं। 50 फ़ीसद लोग ऐसा नहीं चाहते हैं जबकि 6 फ़ीसद इस बात के तईं तज़बज़ुब का शिकार हैं। वहीं 4 फ़ीसद इस सवाल का जवाब देने से इनकार कररहे हैं। सदर के ओहदा केलिए 901 अमरीकीयों के दरमयान सर्वे कराने वाले टकटोमीटरीका मार्कीट अनटलीजनस के सदर नशीन राघवन मेवर कहते हैं कि किसी भी पार्टी से ताल्लुक़ ना रखने वाले लोगों के वोट ज़्यादा एहमीयत के हामिल हैं ।