अमरीकी शहरी पर दहश्तगर्द हमलों के इल्ज़ामात

न्यूयार्क २२ नवंबर (पी टी आई) इराक़ और अफ़्ग़ानिस्तान से वतन वापिस होने वाले अमरीकी सिपाहीयों और मुक़ामी पुलिस को अमरीका में दहश्तगर्द हमलों का निशाना बनाने की मंसूबा बंदी करने के ज़िमन में अलक़ायदा के हामी को गिरफ़्तार करलिया गया है।

मिनहाटन में वाशिंगटन हाइट्स से ताल्लुक़ रखने वाले होज़े पॆमॆन्टल को दहश्तगर्दी के इल्ज़ामात का सामना है जिन में दहश्तगर्दी के मक़ासिद से बम की तैय्यारी और अपने क़बज़ा में बम रखना भी शामिल है।

पॆमॆन्टल को न्यूयार्क सिटी पुलिस के ओहदेदारों ने इस के अपार्ट्मॆन्ट् से गिरफ़्तार करलिया। वो अलक़ायदा का हामी बताया गया है जो पुलिस के गशती दस्तों के इलावा महिकमा डाक को निशाना बनाना चाहता था।

मेयर माईकल बलोहदग ने यहां एक प्रैस कान्फ़्रैंस से ख़िताब करते हुए कहा कि होज़े पीमनटल, इराक़ और अफ़्ग़ानिस्तान से वापिस होने वाले अमरीकी सिपाहीयों को भी दहश्तगर्द हमलों का निशाना बनाने का मंसूबा तैय्यार किया था। इस मक़सद केलिए इस ने पाइप बम भी बनालिया था।

मिस्टर ब्लूमबर्ग ने कहा कि मुश्तबा शख़्स तन्हा है जो इराक़ और अफ़्ग़ानिस्तान में अमरीकी फ़ौज की ताय्युनाती पर नाख़ुश था और अलक़ायदा के मुख़ालिफ़ अमरीकी प्रोपगंडा से मुतास्सिर होगया था। लेकिन किसी बैरूनी वसीअ तर साज़िश का हिस्सा नहीं है। मीलर ने कहा कि मुश्तबा दहश्तगर्द से बिलकुल ऐसा ही ख़तरा लाहक़ हुआ था जिस के बारे में हुक्काम ने पहले ही ख़बरदार कर दिया था।

उन्हों ने कहा अमरीकी फ़ौज और इन्टॆलिजॆन्स् इदारों ने बड़े पैमाने पर हमले केलिए अलक़ायदा की सलाहीयतों को ख़तम् कर दिया है।

न्यूयार्क पुलिस के कमिशनर वे कीली ने कहा कि पॆमॆन्टल्, डोमिनिकन रीपब्लिक से ताल्लुक़ रखने वाला अमरीकी शहरी है जो फ़िलहाल बेरोज़गार ही। जिस पर 2009 से पुलिस की खु़फ़ीया नज़र रखी जा रही थी।