अमेरीका में हिंदूस्तानी आई टी मुलाज़मीन को चौकसी की हिदायत

हिंदूस्तानी आई टी कंपनियों टी सी एस इंफोसिस विप्रो और चएच सी एल टैक्नालोजीज़ ने अमेरीका में काम करने वाले अपने मुलाज़मीन को चौकसी केलिए मुशावरती हिदायत की है। अमेरीका के मशरिक़ी साहिली इलाक़ों को ख़ौफ़नाक तूफ़ान से संगीन ख़तरा लाहक़ है।

हिंदूस्तान की इन आई टी कंपनियों ने जिन्हें अपनी आमदनी का 60 फीसद हिस्सा अमेरीका से हासिल होता है कहा है कि इन हालात के बावजूद उन के कारोबार पर बदतरीन असरात मुरत्तिब होने का कोई अंदेशा नहीं है । टी एस सी के एक तर्जुमान ने अपने सहाफ़ती बयान में कहा कि हमारे तमाम साथियों और वाबस्तगान को मश्वरा दिया जाता है वो अपने घरों में महफ़ूज़ रहे।

तिजारती तसलसुल के लिए हमारे ताक़तवर मंसूबा से ये तवक़्क़ो की जा सकती है कि इस सूरत-ए-हाल से हमारे कारोबार पर संगीन असरात मुरत्तिब नहीं होंगे। अमेरीका के सदर बारक ओबामा ने ख़ौफ़नाक तूफ़ान सेंडी को एक बड़ा अलमीया क़रार दिया है । ये तूफ़ान क़यामत ख़ेज़ आंधी और मूसलाधार बारिश के साथ आज मशरिक़ी साहिल से टकरा गया जिस के नतीजे में कम से कम 16 लोग‌ हलाक होगए हैं।

दीगर करोड़ों लोग‌ बर्क़ी सहूलत से महरूम होने के बाद तारीकी में वक़्त गुज़ार रहे हैं। न्यूयॉर्क स्टाक एक्सचेंज आज भी बंद रहा । 1888के बाद अमेरीकी तारीख में ये पहला मौक़ा है कि न्यूयॉर्क स्टाक एक्सचेंज लगातार दो दिन बंद रहा है । विप्रो टैक्नालोजी के आलमी सरबराह है गड्डे ने कहा कि हमारे मुलाज़मीन की हिफ़ाज़त हमें मुक़द्दम है।

चुनांचे अमेरीका में मुक़ीम अपने तमाम मुलाज़मीन को बहिफ़ाज़त रहने की हिदायत की गई है।एच सी एल टैक्नालोजी के तर्जुमान ने कहा है कि अमेरीका में मुक़ीम अपने तमाम मुलाज़मीन और उन के ख़ानदानों की हिफ़ाज़त और‌ सलामती केलिए मुक़ामी हुक्काम से रब्त पैदा किया गया है।

इस के साथ तमाम सारफ़ीन के तआवुन से तिजारती सरगर्मियों को भी बदस्तूर जारी रखा गया है । विप्रो के ज़िम्मेदारों ने कहा है कि इस कंपनी के मुलाज़मीन को हंगामी हालात से निमटने से मुताल्लिक़ तमाम रहनुमा ख़ुतूत से वाक़िफ़ करवाया गया है और उन्हें किसी हंगामी सूरत-ए-हाल के दौरान इस्तेमाल किए जाने वाले ख़ुसूसी बैन अल-अक़वामी कार्ड्स फ़राहम किए गए हैं।