अलहदा रियासत के लिए तेलंगाना मुलाज़मीन संजीदा : स्वामी गौड़

हैदराबाद 30 अक्टूबर (सियासत न्यूज़ ) तेलंगाना इम्पलाइज़ जवाइंट ऐक्शण कमेटी ने आम हड़ताल के बारे में तलगोदीशम पार्टी के ब्यानात पर शदीद रद्द-ए-अमल का इज़हार किया । जय ए सी ने कहा कि अलहदा तेलंगाना केलिए सरकारी मुलाज़मीन ने 42 दिन तक हड़ताल की और अपनी तनख़्वाहों की भी परवाह नहीं की लेकिन तलगोदीशम तेलंगाना फ़ोर्म के क़ाइदीन मुलाज़मीन की इन क़ुर्बानीयों को नज़रअंदाज कररहे हैं ।

जे ए सी के क़ाइदीन स्वामी गौड़ देवी प्रसाद विट्ठल और सरीनवास गौड़ ने अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए कहा कि आम हड़ताल के ख़ातमा के बारे में तलगोदीशम तेलंगाना क़ाइदीन के ब्यानात अफ़सोसनाक हैं और ये 7 लाख तेलंगाना मुलाज़मीन की तौहीन हैं । इन क़ाइदीन ने कहा कि आम हड़ताल 42 दिन तक जारी रही और तलगोदीशम तेलंगाना क़ाइदीन ने एक दिन भी हड़ताल में शिरकत नहीं की लिहाज़ा उन्हें हड़ताल के बारे में कहने का कोई हक़ नहीं ।

इन क़ाइदीन ने वज़ाहत की कि मुसलसल हड़ताल से परेशान मर्कज़ी हुकूमत ने हड़ताल के ख़ातमा की दरख़ास्त की थी जिस पर जय ए सी में शामिल 134 तंज़ीमों के क़ाइदीन से सलाह-ओ-मश्वरे के बाद हड़ताल मुल्तवी करने का फ़ैसला किया गया ।

स्वामी गौड़ ने वज़ाहत की कि ये आरिज़ी तौर पर मुल्तवी की गई है । उसे हड़ताल का ख़ातमा नहीं कहा जा सकता । उन्हों ने कहा कि अलहदा तेलंगाना के हुसूल के मसला पर तेलंगाना मुलाज़मीन संजीदा हैं और ज़रूरत पड़ने पर वो किसी भी वक़्त दुबारा हड़ताल शुरू करने तैय्यार हैं । जे ए सी क़ाइदीन ने हड़ताल के अलतवा के सिलसिला में तलगोदीशम और दूसरे गोशों से जय ए सी क़ाइदीन पर लगाए जा रहे इल्ज़ामात को मुस्तर्द करदिया ।

उन्हों ने कहा कि हड़ताल के सिलसिला में मर्कज़ी या रियास्ती हुकूमत से कोई अंदरूनी मफ़ाहमत नहीं हुई है बल्कि तहरीरी तौर पर मुलाज़मीन के मुतालिबात के सिलसिला में मुआहिदा पर दस्तख़त किए गए । हुकूमत ने मुलाज़मीन के तमाम मुतालिबात को क़बूल करलिया । जे ए सी क़ाइदीन ने कहा कि तेलंगाना तहरीक और इम्पलाइज़ जे ए सी में फूट पैदा करने केलिए क़ाइदीन पर इल्ज़ामात आइद किए जा रहे हैं ।

इसी सिलसिला की पहली कड़ी स्वामी गौड़ पर आइद करदा इल्ज़ामात हैं । असटरगल कमेटी के नाम पर हाउज़िंग सोसाइटी में धांदलियों के इल्ज़ामात आइद किए गए जो कि बेबुनियाद है । साबिक़ में भी स्वामी गौड़ पर इस तरह के इल्ज़ामात आइद किए जा चुके हैं और हुकूमत ने इस की तहक़ीक़ात की ।

तहक़ीक़ात में ये इल्ज़ामात ग़लत साबित हुए । क़ाइदीन ने कहा कि एक साज़िश के तहत आने वाले दिनों में दूसरे क़ाइदीन पर भी इस तरह के इल्ज़ामात आइद किए जा सकते हैं । तेलंगाना के मुलाज़मीन और जे ए सी से वाबस्ता क़ाइदीन मुत्तहिद हैं और उन इल्ज़ामात का तहरीक पर कोई असर नहीं पड़ेगा ।