अलाहिदा हाईकोर्ट के बारे में फ़ैसला मर्कज़ करेगा: इंदिरा किरण रेड्डी

तेलंगाना के वज़ीर-ए-क़ानून‍ ओ‍ हिंदु औक़ाफ़ इंदिरा किरण रेड्डी ने कहा कि हाईकोर्ट की तक़सीम के मसले को रियासती हुकूमत ने मर्कज़ से रुजू किया है। इस के अलावा टी आर एस अरकान-ए-पार्लियामेंट ने पार्लियामेंट में भी ये मसला उठाया।

सेक्रेट्रियट में ज़राए इबलाग़ के नुमाइंदों से बातचीत करते हुए उन्होंने कहा कि रियासती हुकूमत ज़रूरत पड़ने पर हाईकोर्ट के लिए अराज़ी भी मुख़तस करेगी। इस ज़िमन में क़तई फ़ैसला मर्कज़ को करना है और रियासती हुकूमत मुसलसिल दबाव‌ बरक़रार रखे हुए है। आज तेलंगाना एडवोकेटस जय ए सी ने इंदिरा किरण रेड्डी से मुलाक़ात करते हुए इस ज़िमन में नुमाइंदगी की थी।

उन्होंने बताया कि चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ ने गवर्नर ई एस एल नरसिम्हन से भी बातचीत की है और इमकान हैके मर्कज़ बहुत जल्द इस मुआमले में फ़ैसला करेगा।

हाईकोर्ट की तक़सीम में ताख़ीर की बिना अवामी तशवीश से हुकूमत बख़ूबी वाक़िफ़ है। उन्होंने कहा कि टी आर एस अरकानेपार्लियामेंट ने ये मसला पार्लियामेंट में उठाया है।वाज़िह रहे के अलाहिदा तेलंगाना हाईकोर्ट का मुतालिबा करते हुए वुकला अदालती कार्यवाईयों का बाईकॉट कररहे हैं उसकी वजह से अदलिया में रोज़मर्रा की समाअत और दुसरे कार्यवाहीयां काफ़ी मुतास्सिर होरही हैं।