अवामी फ़लाही काम जारी रखने का यकीन

आरमोर में कांग्रेस अक़लियत डिपार्टमेंट की तरफ से ईद मिलाप प्रोग्राम का इनइक़ाद अमल में आया, जिस में मेहमान ख़ुसूसी की हैसियत से साबिक़ स्पीकर असेंबली सुरेश रेड्डी और ज़िला सदर कांग्रेस ताहिर बिन हमदान ने शिरकत की।

तफ़सीलात के बमूजब आरमोर सईदाबाद शादी ख़ाने में कांग्रेस ज़िला सदर माइनॉरिटी डिपार्टमेंट समीर अहमद की निगरानी में ईद मिलाप प्रोग्राम का इनइक़ाद अमल में आया।

इस मौके पर सुरेश रेड्डी ने मुख़ातब करते हुए कहा कि इस तरह के ईद मिलाप प्रोग्राम रख कर एक दूसरे की ख़ुशीयों में शामिल होना एक बेहतरीन अमल है।

उन्होंने तमाम मुसलमानों को ईद की मुबारकबाद पेश करते हुए कहा कि में इक़तिदार में नहीं हूँ, फिर भी मायूस होने की ज़रूरत नहीं है, में आप के साथ रहते हुए तरक़्क़ीयाती कामों में साथ दूंगा।

इस मौके पर ताहिर बिन हमदान ने कहा कि हम तमाम को एक दूसरे की ख़ुशीयों में शामिल होना चाहीए। इस मौके पर तेलुगु मुक़र्रर मुहम्मद अली, समीर अहमद, उसमान हज़रमी और कौंसिलर महमूद अली ने भी मुख़ातब किया।

इस मौके पर तेलुगु मुक़र्रर मुहम्मद अली ने सुरेश रेड्डी को क़ुरआन मजीद का तोहफ़ा पेश किया। बादअज़ां तमाम हाज़िरीन ने शिरख़ुरमा नोश किया। इस ईद मिलाप प्रोग्राम में मुहम्मद हबीबुद्दीन, मर्कज़ी कमेटी सदर आरमोर मुहम्मद फ़सीहुद्दीन, कौंसिलरस महमूद अली, एस विनोद के अलावा कांग्रेस क़ाइदीन सुनील, सय्यद अतीक़, मुहम्मद शाहिद, नविद और दुसरे भी मौजूद थे।