अवाम की सेहत मंद ज़िंदगी के लिए सियासत मसरूफ़ ख़िदमत

न्यूज़ एडीटर रोज़नामा सियासत आमिर अली ख़ां ने कहा कि कैरोप्रैक्टिक तरीक़ा-ए-इलाज ना सिर्फ़ हैदराबाद बल्कि दुनिया के मुख़्तलिफ़ ममालिक में राइज है और इस ईलाज से दुनिया के तमाम अवाम इस्तेफ़ादा कररहे हैं।

आमिर अली ख़ां इदारा सियासत-ओ-पालमीर यूनीवर्सिटी अमरीका और आज़म हॉस्पिटल के तआवुन से आबिद अली ख़ां आई हॉस्पिटल दारुलशफ़ा में 26 ता 28 फरवरी कैरोप्रैक्टिक मेडिकल कैंप के इफ़्तेताह के मौके पर बहैसीयत मेहमाने ख़ुसूसी मुख़ातिब थे। इस मौके पर कोर्डिनेटर कैंप सय्यद ग़ौसुद्दीन ने कैरोप्रैक्टिक डाक्टरों की टीम का ख़ैर मुक़द्दम क्या।

आमिर अली ख़ां ने अपनी सिलसिला तक़रीर को जारी रखते हुए कहा कि इदारा सियासत की तरफ से पिछ्ले 16 साल से शहरे हैदराबाद में मुफ़्त कैरोप्रैक्टिक कैंप का साल में दो मर्तबा इनइक़ाद अमल में लाया जा रहा है। उन्होंने कहा कि इदारा सियासत ना सिर्फ़ समाजी , अदबी और मिली ख़िदमात अंजाम दे रहा है बल्कि यहां की अवाम को तिब्बी मैदान में भी सहूलतों की फ़राहमी में अहम रोल अदा कररहा है और अवाम की सेहत बख़श ज़िंदगी के लिए भी सियासत मसरूफ़ ख़िदमत है।

आमिर अली ख़ां ने चैरमैन बोर्ड आफ़ न्यूट्रीशन पालमीर यूनीवर्सिटी प्रोफेसर मुईन अंसारी और शाहिदा अंसारी से इज़हार-ए-तशक्कुर किया जिन के तआवुन और निगरानी में कैरोप्रैक्टिक टीम हिंदुस्तान के मुख़्तलिफ़ मुक़ामात के अलावा शहरे हैदराबाद के अवाम को दरपेश तिब्बी मसाइल को भी हल कररही है।

इस मौके पर शाहिदा अंसारी ( अमरीका ) ने सहि रोज़ा कैरोप्रैक्टिक मेडिकल कैंप का इफ़्तेताह अंजाम देने के बाद मुख़ातिब करते हुए कहा कि अमरीका के कैरोप्रैक्टिक डॉक्टर्स जज़बा ख़िदमत-ए-ख़लक़ के तहत अमरीका से हज़ारों कीलोमीटर के फ़ासिले पर वाक़्ये हैदराबाद आकर यहां के अवाम की तिब्बी ख़िदमात अंजाम दे रहे हैं जो एक इंतेहाई मुस्तहसिन इक़दाम है और कहा कि कैरोप्रैक्टिक डॉक्टर्स का मिशन अवाम को सेहत मंद ज़िंदगी बख्शते हुए उन की तकालीफ़ को दूर करना है।

शाहिदा अंसारी ने इदारा सियासत बतौर ख़ास एडीटर रोज़नामा सियासत ज़ाहिद अली ख़ां , मैनेजिंग एडीटर रोज़नामा सियासत ज़हीरुद्दीन अली ख़ां, न्यूज़ एडीटर रोज़नामा सियासत आमिर अली ख़ां से इज़हार-ए-तशक्कुर किया। जो पिछ्ले कई बरसों से मुफ़्त
कैरोप्रैक्टिक मेडिकल कैंपस के इनइक़ाद में अपना भरपूर तआवुन पेश कररहे हैं। चैरमैन बोर्ड आफ़ न्यूट्रीशन पालमीर यूनीवर्सिटी प्रोफेसर मुईन अंसारी ने मुख़ातब करते हुए कहा कि कैरोप्रैक्टिक डॉक्टर्स पिछ्ले कई बरसों से शहरे हैदराबाद का दौरा कररहे हैं और यहां अपने हाथ की टेक्नीक के ज़रीये मरीज़ों की तकालीफ़ को दूर कररहे हैं और कहा कि

अमरीका की कैरोप्रैक्टिक डाक्टरों की टीम ना सिर्फ़ हिंदुस्तान बल्कि दुनिया के मुख़्तलिफ़ ममालिक का दौरा करते हुए अपनी ख़िदमात अंजाम दे रहे हैं और मज़कूरा तरीक़ा-ए-इलाज आलमी सेहत इदारा (WHO) ने भी तस्लीम किया है। उन्होंने बताया कि मज़कूरा सहि रोज़ा कैरोप्रैक्टिक मेडिकल कैंप में अमरीका से ताल्लुक़ रखने वाले डॉ Prof Dr. Nalhaniel और Prof Dr. Shanie के मिनजुमला 16 डाक्टरों पर मुश्तमिल टीम के अलावा मुक़ामी डॉक्टर्स हिस्सा ले रहे हैं।