अवाम की ख़िदमत के लिए पुलिस हरवक़त तैयार

सरपुरटाउन मंडल के ग्राम पंचायत लो नवेली में 9 मार्च के रोज़ अवाम में क़ानून के बारे में और गै़रक़ानूनी अशीया के इस्तेमाल करने से मुताल्लिक़ अवाम में शऊर बेदारी प्रोग्राम का सर्किल इंस्पेक्टर आफ़ पुलिस आचीशोर राव‌ और सब इंस्पेक्टर आफ़ पुलिस सरपुरटाउन रामा राव‌ की निगरानी में इनइक़ाद अमल में आया।

इस प्रोग्राम में सरपंच गणेश और एम पी टी सी रुकन डी रवींद्र, ग्राम पंचायत हुदूद में मौजूद अवाम की कसीर तादाद मौजूद थी। इस मौके पर सर्किल इंस्पेक्टर आफ़ पुलिस आचीशोर राव‌ ने कहा कि अवाम की सहूलत की ख़ातिर रियासती हुकूमत की तरफ से पुलिस आप के लिए प्रोग्राम के ज़रीये अवामी मसाइल की यकसूई की जा रही है ताके अवाम को महिकमा पुलिस के ओहदेदारों के ज़रीये मदद मिल सके।

उन्होंने कहा कि शहरों से लेकर देही इलाक़ों के अवाम को महिकमा पुलिस ओहदेदारों की मदद के तौर पर सरपुरटाउन 12 ग्राम पंचायतों में ग्राम पनचाएती सतह और गांव की सतह पर एक पुलिस ओहदेदार को मुक़र्रर किया गया है ताके मुक़ामी सतही पर अवामी मसाइल की यकसूई अमल में आसके। ख़ुसूसी तौर पर लोनवेली ग्राम पंचायत केलीए ए एस आई भास्कर को मुक़र्रर किया गया है।

उन्होंने कहा कि गै़रक़ानूनी तौर पर अशीया की मुंतक़ली और देसी शराब की तैयारी में शामिल होने वालों के ख़िलाफ़ सख़्त कार्रवाई करने का इंतिबाह दिया और अवाम को महिकमा पुलिस ओहदेदारों के साथ तआवुन करते हुए मसाइल की यकसूई कर लेने और बगै़र किसी ख़ौफ़ के महिकमा पुलिस ओहदेदारों से रब्त पैदा करने का मश्वरह दिया गया।

इस मौके पर मुख़्तलिफ़ गांव के मुताबिक़ पुलिस ओहदेदारों के तक़र्रुत के बारे में तफ़सीलात से अवाम को आगाह करवाया गया।