अशीष नंदी के ख़िलाफ़ दलित तंज़ीम का एहितजाजी मुज़ाहरा

इंदौर। 30जनवरी (पी टी आई)। मध्य प्रदेश दलित चेतना मंच ने आज एस सी और एस टी के ख़िलाफ़ मुतनाज़ा रिमार्कस करने पर सोशलिस्ट अशीष नंदी केख़िलाफ़ एफ आई आर दर्ज करने की मांग करते हुए एहतिजाज किया। अशीष नंदी ने हाल ही में जय‌पुर लिटरेरी फेस्टीवल के दौरान दलितों के ख़िलाफ़ रिमार्कस किए थे।

उन्होंने कहा था कि मुल्क में रिश्वत सतानी का चलन एस सी, एस टी तबक़ात से ही फ़रोग़ पारहा है। दलित तबक़ा ही बदउनवानीयों में सब से ज़्यादा शामिल‌ पाया जाता है। इस रिमार्क केख़िलाफ़ दलित कारकुनों ने रीगल सिनेमा के करीब पुलीस हेडक्वार्टर्स के बाहर एहितजाजी मुज़ाहरा किया और अशीष नंदी के ख़िलाफ़ नारे लगाए।

सुप्रिटेंडेंट पुलीस ओ पी त्रिपाठी ने कहा कि एहितजाजी मुज़ाहिरीन ने नंदी के ख़िलाफ़ मुक़द्दमा दर्ज करने की मांग‌ किया। मुज़ाहिरीन ने कहा कि नंदी ने ना सिर्फ़ दलितों, कबायलियों और ओ बी सीज़ की तौहीन की बल्कि आम आदमी के जज़बात को भी ठेस पहुंचाई है। मुज़ाहिरीन ने इस मुसन्निफ़ के ख़िलाफ़ फ़ौरी कार्रवाई का मुतालिबा करते हुए पुलीस हेडक्वार्टर के इंचार्ज सुभाष सिंह को एक याददाश्त पेश की। जब उन से पूछा गया कि आया नंदी के ख़िलाफ़ मुक़द्दमा दर्ज किया गया है? एस पी ने कहा कि हम मुआमले का जायज़ा ले रहे हैं।