असम्बली में तेलंगाना मसला पर ज़बरदस्त शोर‌ ओ‍ गुल‌

हैदराबाद२७ मार्च (सियासत न्यूज़) रियास्ती असम्बली की कार्रवाई पर आज एक बार फिर अलैहदा तेलंगाना का मसला हावी रहा और अरकान के ज़बरदस्त एहतिजाज-ओ-शोर-ओ-गुल के बाइस इजलास की कार्रवाई के बगै़र असम्बली को सारे दिन के लिए मुल्तवी करदेना पड़ा। वरनगल में एक और नौजवान की ख़ुद सोज़ी के वाक़िया ने ऐवान असम्बली को दहलाकर रख दिया, नए अरकान की हलफ़ बर्दारी के फ़ौरी बाद टी आर ऐस और तलगो देशम के अरकान पोडियम तक पहुंच गए और अलैहदा तेलंगाना रियासत की तशकील का मुतालिबा करते हुए कार्रवाई को रोक दिया। तवक़्क़ो के मुताबिक़ ज़िमनी इंतिख़ाबात में 4 नशिस्तों पर कामयाबी और ऐवान में अपनी ताक़त में इज़ाफ़ा से सरशार टी आर इसके अरकान ने अलैहदा रियासत की तशकील के लिए ऐवान में क़रारदाद की मंज़ूरी का मुतालिबा करते हुए तहरीक अलतवा पेश किया।

वो तेलंगाना काज़ के लिए एक कबायली नौजवान की ख़ुद सोज़ी पर मुबाहिस भी चाहते थी। तलगो देशम पार्टी ने भी इसी मसला पर तहरीक अलतवा पेश किया। स्पीकर असैंबली मिस्टर एन मनोहर ने नए मुंख़बा अरकान को हलफ़ दिलाने के बाद इस मसला पर पेश करदा तहरीकात अलतवा और बी जे पी और सी पी आई-ओ-सी पी ऐम की जानिब से एससी, एसटी ज़ेली मंसूबा पर अमल आवरी पर पेश करदा तहरीक अलतवा के इस्तिर्दाद का ऐलान किया। स्पीकर की जानिब से तहरीकात अलतवा को क़बूल ना करने का ऐलान करने के साथ ही टी आर ऐस और तेलगू देशम के अरकान असैंबली पोडियम तक पहुंच गए और नारे लगाना शुरू करदिया। ऐवान की सूरत-ए-हाल मामूल पर आने की कोई सूरत दिखाई ना देने पर स्पीकर ने 15 मिनट तक लिए ऐवान को मुल्तवी करदिया। टी आर इसके एहितजाजी अरकान ऐवान की कार्रवाई मुल्तवीहोजाने के बावजूद पोडियम के क़रीब ही बैठे रही।

एक घंटा के वक़फ़ा से जब ऐवान की कार्रवाई का दुबारा आग़ाज़ हुआ तो दुबारा टी आर ऐस और तलगो देशम के अरकान अपना एहतिजाज शुरू कर दिया और कार्रवाई जारी रहने के कोई आसार दिखाई नहीं दे रहे थे जिस के बाइस ऐवान की कार्रवाई को दिन भर के लिए मुल्तवी करदिया गया। ऐवान की कार्रवाई के अचानक मुल्तवी हो जाने के बाइस एससी , एसटी ज़ेली मंसूबा पर अमल आवरी का मुतालिबा करते हुए मुख़्तलिफ़ सयासी पार्टीयों और तंज़ीमों के चलो असम्बली प्रोग्राम कामंसूबा भी धरा का धरा रह गया। इस प्रोग्राम के पेशे नज़र पुलिस ने असम्बली इमारात के अतराफ़ वसीअ तर सीकोरीटी इंतिज़ामात किए थी। टी आर इसके अरकान ने गुण पार्क पर शुहदाए तेलंगाना को ख़राज पेश करने के बाद अहाता असैंबली में दाख़िल हुए और बाबअलद अखिला पर पहुंच कर बैठ गई। टी आर एस अरकान ने कांग्रेस और तलगो देशम के अरकान के दाख़िला में रुकावट पैदा की मगर ऐवान की कार्रवाई के लिए जूं ही घंटी बिजी टी आर ऐस अरकान ऐवान में दाख़िल हुए नए अरकान की हलफ़ बर्दारी की कार्रवाई की तकमील तक इंतिज़ार करते रहे और फ़ौरी कार्रवाई में ख़लल डालने अपना एहतिजाज शुरू कर दिया।