असातिज़ा तेलंगाना तहज़ीब-ओ-तमद्दुन के अलमबरदार

हैदराबाद।यक्म मार्च:(सियासत न्यूज़): तेलंगाना स्टेट टीचर्स यूनीयन हैदराबाद के ज़ेर-ए-एहतिमाम जनरल सैक्रेटरी टी एसटी यू अबदुलबासित ख़ान की वज़ीफ़ा हुस्न-ए-ख़िदमत पर सुबकदोशी के मौक़ा पर मुनाक़िद ह तहनीती तक़रीब से ख़िताब करते हुए सदर नशीन तेलंगाना जे ए सी प्रोफ़ैसर को दान्डा राम ने कहाकि टीचर्स बिलख़सूस स्कूल असातिज़ा की तमाम तर ज़िंदगी नौनिहालों के मुस्तक़बिल को संवारने और उन की तर्बीयत में गुज़र जाती है मगर सुबकदोशी के बाद एक हरकियाती टीचर की ज़िंदगी पर जो असर बढ़ाता है वो नाक़ाबिल-ए-फ़रामोश है ।

उन्हों ने कहाकि तेलंगाना में तमाम शोबा-ए-हियात के लोगों की बहुत एहमीयत है मगर असातिज़ा का एक ऐसा शोबा है जिस के साथ रोज़ावल से ही ज़्यादतियां होती रही हैं बावजूद इसके तलंगाना की तहदीब-ओ-तमद्दुन के अलमबरदार असातिज़ा अपना मक़सद हयात आज तक नहीं भूले । उन्हों ने टीचर अबदुलबासित ख़ान के ख़िदमात की सताइश की ।

सदर नशीन टी आर ऐस अक़ल्लीयती सिल मुहम्मद महमूद अली ने कहा कि एक टीचर अपनी ज़िंदगी में बहुत से नशेब वफ़राज़ से गुज़रता है मगर इन हालात का मुक़ाबला करते हुए टीचर्स मलिक के मुस्तक़बिल को संवारने का काम करते हैं । उन्हों ने कहा कि तेलंगाना ऐसा ख़ित्ता है जो अपने इंज़िमाम से क़बल अपनी एक हुसैनतारिया रखता है उन्हों ने कहा कि जब सलतनत आसफ़िया का दौर था उस वक़्त दौलतमंद-ओ-ग़रीब अवाम सरकारी स्कूलों और दवा ख़ानों से इस्तिफ़ादा को तर्जीह देते थे मगर मौजूदा दौर में सरकारी स्कूल और दवाखाने मसालख़ में तबदील हो चुके हैं दौलतमंद तो दौर की बात है यौमिया उजरत पर काम करने वाले लोग भी सरकारी स्कूलों और दवा ख़ानों से दूर भाग रहे हैं ।

उन्हों ने कहाकि तेलंगाना रियासत के क़ियाम के बाद सरकारी स्कूलों और दवा ख़ानों को कारकरद बनाया जाएगा और बुनियादी सहूलतें फ़राहम की जाएंगी उन्हों ने कहाकि टी अर ऐस सरबराह चन्द्र शेखर राओ ये ऐलान करते रहे हैं कि मुस्तक़बिल के तेलंगाना में के जी से लेकर पी जी तक मुफ़्त तालीम की सहूलतें फ़राहम की जाएंगी उन्हों ने तेलंगाना हामी टीचर्स से कहाकि वो तेलंगाना फ़तहरीक में बढ़ चढ़ कर हिस्सा लें । तुय्यब पाशाह कादरी ने तहनीती नग़मा सुनाया इस के इलावा दीगर असातिज़ा और यूनीयन के ज़िम्मा दारान ने भी ख़िताब किया ।