अस्पताल की आतिशज़दगी के सिलसिले में 6 अफ़राद गिरफ़्तार

कोलकता, १० दिसम्बर: ( पी टी आई ) 6 अफ़राद बिशमोल ए एम आर आई ग्रुप के सनअत कार उसके टोडी गिरफ़्तार करलिए गए और अस्पताल का लाईसंस मंसूख़ करदिया गया । इस अस्पताल में आतिशज़दगी के सानिहा के बाद 89 अफ़राद दम घुटने से हलाक हो गए हैं ।

चीफ़ मिनिस्टर ममता बनर्जी ने प्रेस कान्फ़्रैंस से ख़िताब करते हुए कहा कि इन के ऐलान के बमूजब 6 ख़ातियों को बिशमोल सनअत कार उसके टोडी गिरफ़्तार किया जा चुका है । क़ानून अपना काम करेगा , जो लोग कई अम्वात के ज़िम्मेदार हैं इन से शिद्दत के साथ निमटा जाएगा ।

ममता बनर्जी ने कहा कि आतिश फ़िरौ ख़िदमात के ओहदेदार और पुलिस के ओहदेदारों ने ए ऐम आर आई हॉस्पिटल के ओहदेदारों को गुज़श्ता सपटमबर में भी इस के तहा ख़ाने के बारे में ख़बरदार किया था । चीफ़ मिनिस्टर ने कहा कि क़ौमी आफ़ात बचाव् फ़ोर्स टीम ने अस्पताल के तहख़ाने की तलाशी ली है । फ़ार नसक़ माहिरीन भी रीडयाई ताबकारी के इख़राज की जांच करेंगे ।

उन्होंने कहा कि अस्पताल बंद करदिया गया है और बचाव् कार्यवाईयों की तकमील के बाद कोलकता बलदिया के ओहदेदार उसे मुहरबनद करदेंगे । साबिक़ा बाएं महाज़ हुकूमत ने अपने 93 फ़ीसद हिसस जो अस्पताल के क़ियाम की जुमला अराज़ी में से थे दसतबरदारी इख़तियार करली थी । ममता बनर्जी ने कहा कि एक आला सतही कमेटी जिस में पुलिस , आतिश फ़िरौ अमला , कोलकता बलदिया और महिकमा-ए-सेहत के नुमाइंदे शामिल होंगे तशकील दी जा चुकी है जो आतिशज़दगी की वजूहात का पता चलाएगी ।

कोलकता के पुलिस कमिशनर पी के पर चंडा ने कहा कि जवाइंट कमिशनर पुलिस ( क्राईम ) दमयंती सेन कमेटी की कारकर्दगी की निगरान होंगी । इसके टोडी के इलावा दीगर गिरफ़्तार शूदा अफ़राद में आर ऐस गोयनका , रवी गोयनका , मनीष गोयनका , प्रशांत गोयनका और दयानंद अग्रवाल शामिल हैं। इन छः अफ़राद पर लापरवाही , क़ाबिल ताज़ीर नादानिस्ता क़तल और काबुल ताज़ीर इक़दाम-ए-क़तल की दफ़आत के तहत मुक़द्दमा दर्ज किया गया है ।