अफ़्ग़ानिस्तान में ख़ुदकुश हमला, 12 हलाक

क़ंधार, ०४ जनवरी: (ए एफ़ पी ) अफ़्ग़ानिस्तान के जुनूबी शहर क़ंधार में आज तीन बम हमलों में कम अज़ कम 12 अफ़राद हलाक और 28 दीगर ज़ख़मी हो गए ।

शाम की इबतिदाई साअतों में एक ख़ुदकुश बम बर्दार ने एक तीन पहीयों की सैक़ल पर ख़ुद को धमाका से उड़ा दिया । क़ंधार के मुज़ाफ़ात में इस हमला से चार शहरी और तीन मुलाज़मीन पुलिस हलाक और 12 से ज़्यादा ज़ख़मी हो गए ।

पुलिस सरबराह जनरल अबदूर्रज़्ज़ाक़ ने कहा कि क़ब्लअज़ीं दिन में एक ख़ुदकुश बम बर्दार ने शहर के वसती इलाक़ा में मोटर सायकिल बम धमाका किया जिस से चार बच्चे हलाक और एक मुलाज़मीन पुलिस ज़ख्मी हो गया।

दीगर 16 अफ़राद जिन में मुलाज़मीन पुलिस और शहरी दोनों शामिल हैं, ज़ख़मी हुई। हमला आवर का निशाना एक मोबाईल पुलिस चौकी थी । तालिबान ने पहले हमला की ज़िम्मेदारी क़बूल कर ली है। ताज़ा तरीन बम धमाका जिस की ज़िम्मेदारी ताहाल किसी ने भी क़बूल नहीं की। पहले धमाका के अंदरून चंद मिनट किया गया ।

इस में एक तरक़्क़ी याफ़ता धमाको आला इस्तिमाल किया गया था। शहर के एक डाक्टर ने जिस का ताल्लुक़ मीर वैज हॉस्पिटल से है । हलाकतों की तसदीक़ की है। अफ़्ग़ानिस्तान में एक लाख 20 हज़ार बैन-उल-अक़वामी फ़ौजी तालिबान शोरिश पसंदों से जंग में मसरूफ़ हैं। जिस में अमरीका के 91,000 फ़ौजी शामिल हैं।

ताज़ा तरीन मोहलिक बम हमला जिस की तालिबान से ज़िम्मेदारी क़बूल की है । हुकूमत अफ़्ग़ानिस्तान पर एक ज़रब समझा जाता है जो अमरीका की तालिबान से बातचीत की मुख़ालिफ़ हैं। जिस के तहत तालिबान अफ़्ग़ानिस्तान के बाहर अपने दफ्तर क़ायम करने वाले हैं। इमकान है कि पहला दफ़्तर क़ुतर में क़ायम किया जाएगा ।