अफ़्ग़ानिस्तान से ज़्यादा पाकिस्तान को हिमायत की ज़रूरत : लतीफ़

पाकिस्तानी साबिक़ कप्तान राशिद लतीफ़ ने मेरी लीबोन क्रिकेट कलब(एम सी सी ) के दोहरे म्यार पर शदीद तन्क़ीद करते हुए कहा है कि अफ़्ग़ानिस्तान की क्रिकेट टीम ख़ौफ़ की वजह से अपने मुल्क में प्रैक्टिस नहीं करती और एम सी सी का कहना है कि अफ़्ग़ानिस्तान में हालात पाकिस्तान से बेहतर हैं। एमसी सी के इस ब्यान से मुझे शदीद हैरत हुई है।

याद रहे कि गुज़श्ता रोज़ एम सी सी के सदर फ्लिप हडसन ने इंटरव्यू में कहा था कि एमसी सी अफ़्ग़ानिस्तान का दौरा करने का इरादा रखता है, जबकि कलब की टीम को पाकिस्तान भेजने का कोई इरादा नहीं।

राशिद लतीफ़ ने कहा कि अफ़्ग़ानिस्तान से ज़्यादा पाकिस्तान को आलमी बिरादरी की हिमायत की ज़रूरत है। राशिद लतीफ़ ने कहा कि मैंने दो माह क़ब्ल पी सी बी को पेशकश की थी कि अगर वो चाहें तो मैं लेशिंग क्रिकेट कलब को 15दिनों में दौरा-ए-पाकिस्तान पर आमादा कर सकता हूँ।

शाहिद आफ़रीदी भी अपने ज़ाती ताल्लुक़ात इस्तेमाल कर रहे हैं, उन्होंने बहुत से बैन-उल-अक़वामी खिलाड़ियों से बात की है जिन्होंने पाकिस्तान आकर खेलने की हामी भरी है। सिरी लंकाई क्रिकेट टीम पर दहश्तगर्द हमले के बाद गुज़श्ता 3 बरसों से पाकिस्तान में बैन-उल-अक़वामी क्रिकेट मुंजमिद हो चुकी है और पी सी बी पाकिस्तान में क्रिकेट की बहाली के लिए मुख़्तलिफ़ कोशिशें कर रहा है।

ताहम उसे हनूज़ कोई कामयाबी हासिल ना हो सकी हालाँकि उसे आइन्दा माह बंगला देश की क्रिकेट टीम की आमद की उम्मीदें थीं ताहम वो भी ख़तम होती दिखाई दे रही हैं।