आंधरा प्रदेश में कांग्रेस को झटका, दो एमपी के इस्तीफ़ा का फैसला

हैदराबाद, 31 मई: (सियासत न्यूज़) आंधरा प्रदेश में बरसर‍ ए‍ इक्तेदार कांग्रेस पार्टी को आज एक ज़बरदस्त झटका उस वक्त लगा जब पार्टी के दो अरकान-ए-पार्लीमेंट जी वीवेक और एम जगनाथम के इलावा साबिक़ सदर प्रदेश कांग्रेस डा० के केशव राव और साबिक़ रियासती वज़ीर जी विनोद ने 2 जून को निज़ाम कालेज ग्राउंड पर मुनाक़िद शुदणी टी आर एस के जल्सा-ए-आम में कांग्रेस से मुस्ताफ़ी होकर टी आर एस में शामिल होने ऐलान किया है।

सरबराह टी आर एस के चन्द्र शेखर राव ने आज जी वीवेक की क़ियामगाह पहुंच कर डा० के केशव राव, एम जगनाथम और जी विनोद से मुलाक़ात की। उनके हमराह के टी आर, अटाला राजिंदर और दीगर भी मौजूद थे। मुलाक़ात के बाद सरबराह टी आर एस ने टी आर एस अरकान-ए-पार्लीमेंट की जानिब से पार्लीमेंट और पार्लीमेंट के बाहर तेलंगाना के लिए एहतिजाज को ख़िराज-ए-तहसीन पेश करते हुए कहा कि कांग्रेस क़ाइदीन की टी आर एस में शमूलीयत से पार्टी को तक़वियत हासिल होगी।

उन्होंने कहा कि कांग्रेस अरकान-ए-पार्लीमेंट ने सदर कांग्रेस सोनीया गांधी और वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह की मौजूदगी में तेलंगाना के मसला पर पार्लीमेंट में एक से ज़ाइद मर्तबा एहतिजाज किया, जब कि आज तक के लिए उन्होंने हाईकमान को मोहलत भी दी थी, इसके बावजूद हाईकमान ने कोई रद्द-ए-अमल ज़ाहिर नहीं किया।

हम उनकी टी आर एस में शमूलीयत के फ़ैसला का ख़ैर मुक़द्दम करते हैं। वाज़िह रहे कि वरंगल के रुकन पार्लीमेंट राजिया भी टी आर एस में शामिल होने वाले थे, ताहम उन से क़ब्ल तेलगुदेशम क़ाइद सिरी हरी टी आर एस में शामिल हो गए, जिन से के सी आर ने हलक़ा लोकसभा वरंगल का टिकट देने का वाअदा किया है, जब कि टिकट के मसला पर इत्तिफ़ाक़ राय ना होने की वजह से लम्हा आख़िर में राजिया ने टी आर एस में शमूलीयत के फैसले से अमला गुरेज़ कर लिया है ।

डा० के केशव राव ने कहा कि वो और कांग्रेस MPs ओहदों के लालच में टी आर एस में शामिल नहीं हो रहे हैं, बल्कि तेलंगाना तहरीक को मुस्तहकम करने के लिए उन्होंने ये फैसला किया है । उन्होंने कहा कि हमारा एतेमाद कांग्रेस से ख़त्म हो चुका है, क्योंकि वो वाअदा के बावजूद सीमा आंधरा क़ाइदीन के दबाव में आकर वाअदा से इन्हिराफ़ कर रही है, जबकि तेलंगाना के अवाम अलैहदा रियासत चाहते हैं।

हम ने आज तक हाईकमान के फ़ैसला का इंतेज़ार किया, मज़ीद एक रात और इंतेज़ार करेंगे, इसके बाद 2 जून को मुनाक़िद शुदणी जल्सा-ए-आम में टी आर एस में शामिल हो जाएंगे। उन्होंने मीडीया को झूठा प्रोपेगंडा ना करने का मश्वरा देते हुए कहा कि वो 2014 के आम इंतेख़ाबात में मुक़ाबला का कोई इरादा नहीं रखते।

उन्होंने कहा कि कई कांग्रेस क़ाइदीन उनसे राबिता में हैं और वो तेलंगाना तहरीक में शामिल होना चाहते हैं। एम जगन्नाथम ने कहा कि बरसर‍ ए‍ इक्तेदार जमात के अरकान होने के बावजूद हम ने वाअदा का एहतिराम करके तेलंगाना तहरीक चलाई जबकि सीमा आंधरा कांग्रेस रुकन पार्लीमेंट के एस राव ने वज़ारत में शामिल ना करने पर बतौर‍ एहतिजाज पार्लीमेंट की रुकनीयत से इस्तीफ़ा दे दिया।

बादअज़ां चीफ़ मिनिस्टर, सदर प्रदेश कांग्रेस, सोनीया गांधी, वज़ीर-ए-आज़म-ओ-दीगर क़ाइदीन ने उनसे बात करते हुए इस्तीफ़ा से दस्तबरदारी पर ज़ोर दिया। उन्होंने कहा कि हम किसी ओहदा का मुतालिबा नहीं कर रहे हैं, मगर दलित होने की वजह से उनकी दी गई मोहलत को ठुकराते हुए चीफ़ मिनिस्टर और सदर प्रदेश कांग्रेस जो पार्टी छोड़ना चाहते हैं, शौक़ से छोड़ सकते हैं का रिमार्क करके हमारी तौहीन कर रहे हैं।

जी वीवेक ने कहा कि तेलंगाना पर फ़ैसला लेने का वक़्त आ गया है, हम ने दस साल तक इंतेज़ार किया, मगर कांग्रेस हाईकमान ने हमें बार बार मायूस किया, लिहाज़ा अवामी जज़बा के एहतेराम के सिवा हमारे पास कोई दूसरा रास्ता नहीं है।