आइन्दा साल अफ़्ग़ानिस्तान मसले पर नाटो की चोटी कान्फ्रेंस : ओबामा

वाशिंगटन, 1 जून: ( ए एफ पी ) अमेरीकी सदर बारक ओबामा ने आज कहा कि नाटो की जानिब से आइन्दा साल अफ़्ग़ानिस्तान जंग के क़तई हिस्सा पर चोटी कान्फ्रेंस मुनाक़िद की जाएगी । ओबामा ने नाटो के सेक्रेटरी जनरल आंद्रेस फ़ोघ रास मेवसन से व्हाइट हाउस में मुलाक़ात के बाद ये ऐलान किया ।

उन्होंने कहा कि इस चोटी कान्फ्रेंस में 2014 के ख़त्म तक अफ़्वाज की दस्तबरदारी के बाद के दौर के लिए ट्रेनिंग मिशन पर भी ग़ौर किया जाएगा । ओबामा की रास मेवसन से बात चीत में इत्तेहादी अफ़्वाज को असरी बनाने और लीबिया की सरहदो को मुस्तहकम करने के मसले पर भी तबादला ख़्याल किया गया ।

ताहम अमेरिकी सदर ने ये नहीं बताया कि इस चोटी कान्फ्रेंस में आया शाम में जारी ख़ानाजंगी की सूरत-ए-हाल की वजह से पैदा होने वाले इलाक़ाई सेक्युरिटी चैलेंज पर भी इस में तबदाला ख़्याल किया जाएगा या नहीं। ओबामा ने कहा कि उन्होंने रास मेवसन के साथ इन इक्दामात पर ग़ौर किया है जो 2014 में अफ़्ग़ानिस्तान से अफ़्वाज की दस्तबरादरी के बाद अफ़्ग़ान सेक्युरिटी फोर्सेस को कारकर्द और काबिल बनाने के लिए किए जाने चाहिऐं ।

उन्होंने कहा कि इस बात को यक़ीनी बनाया जाएगा कि अफ़्ग़ानिस्तान को दहशतगर्दी की सरगर्मियों के लिए इस्तेमाल ना किया जा सके ।