आई सी सी दीगर मुक़ाबलों की भी तहक़ीक़ात करेगी

लंदन 3 नवंबर (ए एफ़ पी) बर्तानवी अदालत में आमिर, आसिफ़ और सलमान बट का क़िस्सा तो तमाम होगया ताहम दीगर क्रिकेटरस की मुश्किलात में मज़ीद इज़ाफ़ा होजाएगा।बर्तानवी वैब के मुताबिक़ इंटरनैशनल क्रिकेट कौंसल का ऐन्टी कुरप्शन ऐंड सैक्योरिटी यूनिट पाकिस्तान के दौरा इंगलैंड के दीगर मुक़ाबलों में फिक्सिंग की तहक़ीक़ात का आग़ाज़ करेगा।

बर्तानवी अदालत में आमिर, आसिफ़ और सलमान बट के ख़िलाफ़ असपाट फिक्सिंग मुक़द्दमा की समाअत मुकम्मल होने के बाद ऐन्टी कुरप्शन यूनिट समाअत के दौरान सामने आने वाले इन्किशाफ़ात को मद्द-ए-नज़र रख कर दौरे के तमाम मुक़ाबलों की तहक़ीक़ात करेगा और समाअत के दौरान जिन दीगर खिलाड़ियों के नाम सामने आए उन से भी तफ़तीश की जाएगी। ऐन्टी कुरप्शन यूनिट का कहना है कि समाअत के दौरान पेश होने वाले शवाहिद बर्तानवी पुलिस से हासिल किए जाएंगी।

याद रहे कि समाअत के दौरान मज़हर मजीद की आडीयो रिकार्डिंग भी सुनाई गई थी जिस में एजैंट ने इन्किशाफ़ किया था कि पाकिस्तानी टीम के आधे से ज़ाइद खिलाड़ी उन के साथ हैं। इलावा अज़ीं मज़हर मजीद ने आस्ट्रेलिया और वैस्ट इंडीज़ समेत दीगर ममालिक के खिलाड़ियों से भी रवाबित का इन्किशाफ़ किया था। मज़हर मजीद ने टेनिस स्टार राजर फ़ेडरर, करस गेल, हरभजन सिंह और दीगर खिलाड़ियों से ताल्लुक़ात का इन्किशाफ़ किया है।