आकाश टेबलेट की मक़बूलियत: 14 दिन में 14लाख ऑनलाइन बुकिंग

नई दिल्ली, ०४ जनवरी:( एजैंसीज़) साल 2012 कम क़ीमत पर कम्पयूटर की हुसूलयाबी के तौर पर काबिल-ए-ज़िकर रहेगा।दुनिया के सब से सस्ते टेबलेट आकाश की सिर्फ दो हितों के अंदर 14लाख ऑनलाइन बुकिंग हो चुकी है। एक टेबलेट की क़ीमत 2500 रुपय मुख़तस की गई है। ज़ाहिर सी बात है कि इतने सस्ते दामों में यानी सिर्फ 2500रुपय में भला कौन नहीं ख़रीदना चाहेगा। ग़ैर मुतवक़्क़े तौर पर उस की मांग की वजह है।

यू के में वाक़्य कंपनी डाटा विंड जिस ने 35 मिलीयन टेबलेट बनाया है इस ने फ़ैसला किया है कि वो अपनी तीन नई फ़ैक्ट्रीज़ कूची, नोएडा, और हैदराबाद में क़ायम करेगी। और ये फ़ैक्ट्रीयां साल 2012 के अवाइल में ही क़ायम की जाएंगी ताकि टेबलेट की असम्बलिंग अमल में लाई जा सके। डाटा विंड की फ़िलवक़्त सिर्फ एक ही फ़ैक्ट्री हैदराबाद में है जो टेबलेट केलिए वे सी डी पैनल बनाती है।

पनामा से टोली ने बात करते हुए कहा कि हम लोगों ने कभी भी इस बात की तवक़्क़ो नहीं की थी कि कॉरपोरेट और शख़्सी तौर पर इस तरह की ख़रीदारी की डीमांड में इज़ाफ़ा होगा। जब से कारख़ाने का अप्रैल में क़ियाम अमल में आया उस वक़्त से हम यौमिया 70 हज़ार से 75 हज़ार यूनिट की सरबराही अमल में ला रहे हैं।

दो हफ़्ते क़बल इंडियाज़ कम्पयूटर एमरजैंसी रिस्पोंस टीम वन से एक काल मौसूल हुआ कि हमारी वेबसाइट बड़े पैमाने पर साइबर अटैक से दो-चार हो रही हैं, हम उन्हें इस बात की इत्तिला देना चाहते हैं कि हम ने सिर्फ वेबसाइट के ज़रीया टेबलेट की फ़रोख़त का आग़ाज़ किया हैं। टोली ने ये बात बताई। डाटा विंड ने मंसूबा बनाया है कि आकाश का दूसरा वर्ज़न यू बी स्लेट को ऑनलाइन मुतआरिफ़ कराएगा जिस की क़ीमत 2999 रुपय होगी, उस को जनवरी के वस्त में मुतआरिफ़ किराया जाएगा।