आज़मीन-ए-हज्ज की टीका अंदाज़ी आइन्दा माह मुक़र्रर

मर्कज़ी हज कमेटी ने आंधरा प्रदेश के वेटिंग लिस्ट नंबर 2064 तक के आज़मीन-ए-हज्ज को उबूरी तौर पर मुंतख़ब क़रार दिया है और उन तमाम को अज़ीज़या ज़मुरा के मुताबिक़ मुकम्मल रक़म यकमुश्त अदा करनी होगी। एगज़ीकटीव ऑफीसर ए पी स्टेट हज कमेटी जनाब अबदुलहमीद और रुकन(सदस्य) हज कमेटी जनाब महमूद हुसैन इनजीनर ने आज आज़मीन-ए-हज्ज के तर्बीयती इजतिमा के दौरान किया जो मस्जिद आमिरा आबिडस में मुनाक़िद(आयोजित) हुआ।

जनाब महमूद हुसैन ने इस इजतिमा से ख़िताब करते हुए कहा कि वेटिंग लिस्ट नंबर 2064 तक आज़मीन को 25 अगस्त तक अज़ीज़या ज़मुरा की मुकम्मल रक़म अदा करके उस की पे इन स्लिप के साथ पासपोर्ट और दो फ़ोटोज़ हज कमेटी के दफ़्तर में जमा करवादें। इन आज़मीन का बैंक रैफ़रैंस नंबर हज कमेटी के दफ़्तर से या फिर हज कमेटी की वैब साईट www.hajcommittee.com से हासिल कर सकते हैं।

उन्हों ने कहाकि वेटिंग लिस्ट के 2167 तक के आज़मीन दो फ़ोटोज़ के साथ अपना पासपोर्ट हज कमेटी में दाख़िल करदें। उन्हें एक इक़रारनामा भी दाख़िल करना होगा। जनाब महमूद हुसैन इनजीनयर ने बाअज़ टेकनीकल उमोर ब्यान किए। उन्हों ने कहाकि आज़मीन-ए-हज्ज उन को मिलने वाले रयालों को चैक कर लेने का मश्वरा दिया।

मौलाना मुफ़्ती तजम्मुल हुसैन और मौलाना उबैदुर्रहमान ने तफ़सील के साथ मनासिक हज-ओ-उमरा, एहराम की शराइत और ज़यारत रोज़ा नबवी ई ब्यान किए। जनाब महमूद हुसैन ने बताया कि आज़मीन की टीका अंदाज़ी सितंबर के दूसरे हफ़्ता में हज हाउज़ और प्रिंसेस अस्रा हॉस्पिटल में होगी।

इमीग्रेशन और कस़्टम़्स की कार्यवाईयों की भी उन्हों ने वज़ाहत की। जनाब इर्फ़ान शरीफ़ ए ई ओ ने इंतिज़ामात की निगरानी की। आज़मीन-ए-हज्ज का आइन्दा तर्बीयती इजतिमा 2 सितंबर को सुबह 10 बजे से 5 बजे शाम तक मस्जिद सहीफ़ा आज़म पूरा में मुनाक़िद(आयोजित) होगा।