आज़मीन-ए- हज के पासपोर्टस तय्यारी के मरहले में

आंधरा प्रदेश एस्टेट हज कमेटी की जानिब से ख़ाहिशमंद आज़मीन हज के पासपोर्टों की तय्यारी के लिए रीजनल पासपोर्ट ऑफीसर डाक्टर सिरी कार रेड्डी से नुमाइंदगी की गई है । जिस की बुनियाद पर तकरीबन 1500 दरख़्वास्तें हज कमेटी के दफ़्तर में दाख़िल की थीं । जिन्हें दफ़्तर रीजनल पासपोर्ट ऑफीसर के दफ़्तर से रुजू कर दिया गया ।

आज सदर नशीन हज कमेटी जनाब सय्यद खलील उद्दीन अहमद और एकज़ेकेटिव ऑफीसर प्रोफेसर इस ए शकूर ने रीजनल पासपोर्ट ऑफीसर से मुलाक़ात की और उन से ताज़ा तरीन मौक़िफ़ के बारे में तफ़सीलात हासिल कीं । पासपोर्ट ऑफीसर ने बताया कि जिन दरख़ास्त गुज़ारों की पुलिस रिपोर्ट हासिल होचुकी है इन में से बेशतर के पासपोर्ट तय्यारी के बाद मुताल्लिक़ा अफ़राद के पत्तों पर रवाना कर दिए गए हैं ।

बाक़ी दरख़ास्त गुज़ारों के पासपोर्ट तय्यारी के मराहिल में हैं जिन्हें तय्यारी के बाद मंगल 3 अप्रैल को 3 बजे दिन पासपोर्ट ऑफ़िस में मुताल्लिक़ा अफ़राद के हवाले कर दिया जाएगा । इन दरख़ास्त गुज़ारों की फ़हरिस्त बहुत जल्द हज कमेटी को वसूल हो जाएगी और पीर को उन की फ़हरिस्त दफ़्तर हज कमेटी के नोटिस बोर्ड पर लगाई जाएगी और अख़बारात में शाय की जाएगी ।

हज कमेटी ने इन अफ़राद से ख़ाहिश की है कि वो फ़हरिस्त में अपने नाम यह फाईल नंबर की तौसीक़ करने के बाद मंगल के दिन पासपोर्ट ऑफ़िस में हाज़िर होकर अपने पासपोर्ट हासिल करलें। जिन दरख़ास्त गुज़ारों की पुलिस रिपोर्ट हासिल नहीं हुई है या जिन से बाअज़ उमूर वज़ाहत तलब हैं इन के लिए चहारशंबा 4 अप्रैल को ढाई बजे दिन से पासपोर्ट ऑफ़िस में पासपोर्ट अदालत क़ायम की जा रही है ।

उसे अफ़राद अपनी डुपलिकेट फाईल और ज़रूरी दस्तावेज़ात के साथ 4 अप्रैल को पासपोर्ट अदालत में शिरकत करें ताकि उन के पासपोर्ट की तय्यारी में सहूलत मिल सके । हज कमेटी के सदर नशीन जनाब सय्यद खलील उद्दीन अहमद और एकज़ेकेटिव ऑफीसर प्रोफेसर इस ए शकूर के इलावा हज कमेटी के अरकान भी इन दो दिनों में पासपोर्ट ऑफ़िस में मौजूद रहेंगे ।

हज कमेटी ने 16 मार्च से 24 मार्च तक अज़म हज का इरादा रखने वाले अफ़राद के पासपोर्ट दरख़ास्तों की तफ़सीलात हासिल की थीं ।