आज पाक। श्रीलंका पांचवां वनडे

अबुज़हबी 23 नवंबर (ए पी) पाकिस्तान क्रिकेट टीम ने सिरी लंका के ख़िलाफ़ मुत्तहदा अरब इमारात में टेसट के बाद वन डे सीरीज़ भी जीती है और इस कामयाबी की बदौलत पाकिस्तानी टीम ने तवील अर्से बाद आई सी सी वनडे दर्जा बिन्दी में एक मुक़ाम तरक़्क़ी करते हुए छुटे से पांचवीं मुक़ाम पर क़बज़ा बनालिया है। ताहम ये मुक़ाम मुस्तहकम करने के लिए मिसबाह की क़ियादत में पाकिस्तानी टीम को कल यहां शेख़ ज़ाएद स्टेडीयम अबोज़बी में श्रीलंका को पांचवें वनडे में लाज़िमी शिकस्त देना होगा, बसूरत-ए-दीगर पाकिस्तान का पांचवां मुक़ाम दुबारा इंगलैंड के पास चला जाएगी जिसे इस ने फ़िलहाल पांचवें से छुटे मुक़ाम पर धकेला है।

फ़िलहाल पाकिस्तान को सीरीज़ में से फ़ैसलाकुन बरतरी हासिल है लेकिन इस के बावजूद मैच पाकिस्तान के लिए ज़्यादा एहमीयत का हामिल है। सीरीज़ के चौथे मैच में पाकिस्तानी टीम ने शानदार बौलिंग का मुज़ाहरा करते हुए एक आसान निशाने का भी कामयाब दिफ़ा किया। इस हवाले से टीम के कप्तान मिसबाह-उल-हक़ का कहना है कि फ़तह मुशतर्का काविश का नतीजा है, ख़ुशी इस बात की है कि हर खिलाड़ी इस में भरपूर किरदार अदा कररहा है। उन्हों ने शाहिद आफ़रीदी को ज़बरदस्त अंदाज़ में सताइश करते हुए कहा है संगाकारा को आउट करके उन्हों ने टीम को एक अहम कामयाबी दिलवाई जिस के बाद हम ने मुड़कर नहीं देखा।

दूसरी जानिब नाकामी ने सिरी लंकाई कप्तान दिलशान को दलबरादशता करदिया है, इन का कहना है कि वो एक और सीरीज़ में क़ियादत के फ़राइज़ अंजाम देने के बाद बहैसीयत कप्तान अपने मुस्तक़बिल का फ़ैसला करेंगे। अलबत्ता उन्हें इस बात का यक़ीन नहीं कि जुनूबी अफ़्रीक़ा के ख़िलाफ़ उन्हें ये ज़िम्मेदारी दी भी जाएगी कि नहीं। अब दिलशान चाहते हैं कि इन की टीम आख़िरी वन डे में बेहतर कारकर्दगी का मुज़ाहरा करे ताकि टीम का वक़ार कुछ तो बहाल हो। पाकिस्तान अपनी होम सीरीज़ मुत्तहदा अरब इमारात में खेल रही है जहां इस ने टेसट के बाद वनडे में भी श्रीलंका को शिकस्त दी है।