आज राजस्थान का पंजाब और मुंबई का पूने से मुक़ाबला

आई पी एल के पांचवें सीज़न में कल दो मुक़ाबले खेले जाऐंगे जिस में पहले मुंबई के तारीख़ी मैदान वांखडे स्टेडीयम में मेज़बान मुंबई इंडियंस सूर गंगोली की नई तर्ज़ में नज़र आने वाली पूने वैरियर्स की टीम के ख़िलाफ़ मुक़ाबला खेलेगी जबकि रात 8 बजे खेले जाने वाले मुक़ाबला में बैन-उल-अक़वामी क्रिकेट से हालिया दिनों में सबकदोश हुए राहुल ड्रावीड की टीम का मुक़ाबला किंग्स इलैवन पंजाब से होगा जिस की क़ियादत ऑस्ट्रेलियाई साबिक़ विकेट कीपर बैटस्मैन आडम् गिलक्रिस्ट कर रहे हैं।

गुज़श्ता रोज़ 2 मर्तबा की दिफ़ाई चैम्पियन चेन्नई सुपर किंग्स के ख़िलाफ़ 8 विकटों की जामि कामयाबी के बाद हरभजन सिंह की ज़ेर-ए-क़ियादत मुंबई इंडियंस टीम के हौसले बुलंद हैं और वो कल यहां अपने घरेलू मैदान में खेले जाने वाले पहले मुक़ाबला में कामयाबी के साथ अपने शायक़ीन के रूबरू कामयाबी के लिए कोशां होगी।

सीज़न का इफ़्तेताही मुक़ाबला हमेशा ही अहम होता है और जब बात अपने होम ग्रांऊड पर खेले जाने वाले मुक़ाबला की होती है तो हर टीम कामयाबी की ख़ाहां होती है। कल यहां गंगोली की ज़ेर-ए-क़ियादत पूने वैरियर्स के ख़िलाफ़ खेले जाने वाले मुक़ाबला में मुंबई को सबक़त हासिल रहेगी। मुंबई इंडियंस की बौलिंग और फ़ील्डिंग आला मयार की रही जिसने चैम्पियन टीम चेन्नई को इसी के होम ग्रांऊड में परेशान कर दिया था।

सचिन की जानिब से क़ियादत छोड़ने के बाद हरभजन सिंह ने कप्तानी सँभाली है और उनकी ख़ाहिश है कि टीम जारिहाना रवैय्या इख्तेयार करे जिसका गुज़शता मुक़ाबला में उसे बोनस भी मिला। टीम में जुनूबी अफ़्रीक़ी धमाको ओपनर रिचर्ड लेवी की शमूलीयत ने इस टीम की ताक़त को मज़ीद बढ़ा दिया है जिन्होंने अपने आई पी एल के पहले ही मुक़ाबला में 35 गेंदों में 3 छक्कों की मदद से 50 रन बनाने के इलावा आग़ाज़ में ही मैन आफ़ दी मैच का ऐवार्ड भी हासिल कर लिया है।

सीज़न के दौरान तमाम मुक़ाबलों में जिन दो बैरूनी खिलाड़ियों की शमूलीयत की उमीद की जा रही है इन में सिरी लंकाई फ़ास्ट बौलर लसिथ मलंगा और वॆस्ट इंडीज़ के ऑल राउंडर केरन पोलार्ड काबिल-ए-ज़िकर हैं। मुंबई के लिए कल के मुक़ाबला में सिर्फ एक तशवीश का पहलू सचिन की उँगली का ज़ख्म होगा जो गुज़शता मुक़ाबला में डोग बोलिंजर की गेंद खेलते वक़्त उन्हें हुआ था।

दूसरी जानिब पौने वैरियर्स के कप्तान सूर गंगोली अपने बैन-उल-अक़वामी तजुर्बा को बरोए कार लाते हुए टीम को फ़तह की राह पर गामज़न करने के लिए कोशां होंगे। दिन के दूसरे मुक़ाबला में राजस्थान रायल्स के कप्तान राहुल ड्रावीड टीम के साबिक़ कप्तान और ऑस्ट्रेलियाई साबिक़ लीजेंडरी स्पिनर शेन वार्न की ख़ला को पार करने के ख़ाहां हैं ।

किंग्स इलैवन पंजाब अपने कप्तान एडम गिलक्रिस्ट की क़ियादत में आई पी एल 5 का कामयाब आग़ाज़ करने के अज़म के साथ मैदान सँभालेगी। ड्रावीड और वार्न के लिए हालात यकसाँ हैं , जैसा कि सुबकदोशी के बाद शेन वार्न ने ख़ुद को बहैसीयत कामयाब कप्तान मनवाया है और इस मर्तबा ये मौक़ा राहुल ड्रावीड को दस्तयाब हुआ है जिन्होंने गुज़शता माह ही बैन-उल-अक़वामी क्रिकेट से किनाराकशी इख्तेयार की है।