आज हिंद-इंगलैंड टवन्टी 20 , यूसुफ़ और रॉबिन पर नज़रें

कोलकता । 29 अक्टूबर । ( पी टी आई) इंग्लिश टीम को वनडे सीरीज़ में 5-0 से शिकस्त देने के बाद हिंदूस्तानी क्रिकेट टीम ने अपने खोए हुए हौसले दुबारा हासिल करलीए है और वो कल यहां ईडन गार्डन में खेले जाने वाले वाहिद टवन्टी 20 मुक़ाबले में इंगलैंड को शिकस्त देकर दौरा-ए-हिंद से ख़ाली हाथ लौटाने की ख़ाहां हैं। दौरा-ए-इंगलैंड के मौक़ा पर महिन्द्र सिंह धोनी और उन के साथी खिलाड़ी तीनों तर्ज़ की क्रिकेट में नाकामियां बर्दाश्त करते हुए ख़ाली हाथ वतन लौटे थे।

दरीं असना इंगलैंड के ख़िलाफ़ मुनाक़िदा वनडे सीरीज़ में नौजवान हिंदूस्तानी टीम ने जनवीर खिलाड़ियों के साथ खेल के तमाम शोबों में अपना ग़लबा दिखाया। कल ईडन गार्डन में क्रिकेट का ऐक्शण मुख़्तसर तरीन क्रिकेट की सिम्त गामज़न होगा जहां 2008 की आई सी सी टवन्टी 20 वर्ल्ड कप फ़ातिह टीम मौजूदा आलमी चमपीन इंगलैंड के ख़िलाफ़ सफ़ आरा होगी।

इंग्लिश टीम दौरा-ए-हिंद के मौक़ा पर इस आख़िरी मुक़ाबले में कामयाबी के साथ हालिया मुतआरिफ़ करदा आई सी सी की टवन्टी 20 दर्जा बिन्दी में अपने पहले मुक़ाम के मुताबिक़ मुज़ाहिरों की ख़ाहां है। हिंदूस्तानी टीम का मक़सद दौरा-ए-इंगलैंड के मायूसकुन मुज़ाहिरों का अज़ाला करना है हालाँकि हिंदूस्तानी क्रिकेट टीम के कप्तान ने रवां सीरीज़ को इंतिक़ामी सीरीज़ क़रार ना देने की बात कही है। हिंदूस्तानी टीम ने इंगलैंड के ख़िलाफ़ अपने घरेलू मुक़ाबलों में शानदार रिकार्ड को बरक़रार रखा है जैसा कि इंग्लिश टीम गुज़श्ता 17 मुक़ाबलों में सिर्फ एक कामयाबी हासिल कृपाई है ।

महेंद्र सिंह धोनी का इंगलैंड के ख़िलाफ़ फ़ाम इंतिहाई शानदार रहा जोकि सीरीज़ की 4 इन्निंगज़ में नाक़ाबिल-ए-तसख़ीर 212 रंज़ बनाए हैं और उन्हें इंग्लिश बोलर एक मर्तबा भी हैआउट नहीं कर पाए हैं। इलावा अज़ीं वीराट कोहली भी टीम में कलीदी खिलाड़ी का रोल बख़ूबी निभा रहे हैं। सचिन तनडोलकर , वीरेंद्र सहवाग और युवराज सिंह की अदमे मौजूदगी में कोहली टीम केलिए सब से ज़्यादा रंज़ बनाने वाले बैटस्मैन हैं। हिंदूस्तानी टीम को बाएं हाथ के ओपनर गौतम गंभीर की ख़िदमात भी दस्तयाब नहीं जोकि अपनी शादी में मसरूफ़ हैं। गंभीर की अदमे मौजूदगी में कर्नाटक के जारिहाना बैटस्मैन रोबिन उथप्पा को तक़रीबन तीन बरस बाद हिंदूस्तानी टीम की नुमाइंदगी और इन्निंगज़ के आग़ाज़ का मौक़ा मिला है ।

रॉबिन उथपा ने कहा कि वो ईडन गार्डन के तारीख़ी मैदान में आई सी सी की दर्जा बिन्दी में पहले मुक़ाम पर फ़ाइज़ इंगलैंड के ख़िलाफ़ इन्निंगज़ का आग़ाज़ करने के ना सिर्फ ख़ाहां हैं बल्कि वो टीम को एक बेहतर शुरूआत फ़राहम करने के ख़ाहिशमंद हैं। उथपा ने कहा कि वो इन्निंगज़ के आग़ाज़ को तर्जीह देते हैं और उन्हें यक़ीन है कि फिर एक मर्तबा वो हिंदूस्तानी इन्निंगज़ का आग़ाज़ करेंगी। विकेट कीपर बैटस्मैन ग्रीक कीस्वेटर ने हालिया मुनाक़िदा चमपीनस लीग टवन्टी 20 टूर्नामैंट में समरसट केलिए इन्निंगज़ का कामयाब आग़ाज़ किया है और टीम को उन से उम्मीदें हैं।

अयान बैल और जोनाथन टरोट की अदमे मौजूदगी में रवी बोपारा का मिडल आर्डर में अहम रोल होगा और उन की सफ़ में टवन्टी 20 के माहिर खिलाड़ी एलेक्स हालीस और जूस बटलर भी मौजूद हैं। बौलिंग शोबे में स्टीवन फ़न इंगलैंड केलिए हिंदूस्तानी विकटों पर एक इन्क़िलाबी बोलर साबित हुए हैं जिन का साथ देने केलिए टिम ब्रेसनन मौजूद हैं । टवन्टी 20 के मुस्तक़िल कप्तान असटीवरट ब्रॉड की अदमे मौजूदगी में कारगुज़ार कप्तान गराइम स्वान पर क़ियादत के इलावा बेहतर मुज़ाहरा का दबाॶ होगा।