आबनाए हर्मुज़ तनाज़ा पर अमरीका इरान के साथ तसादुम केलिए तय्यार

वाशिंगटन 20 जनवरी ( पी टी आई ) वज़ीर-ए-दिफ़ा अमरीका ने कहा कि आबनाए हर्मुज़ को बंद करने की ईरान की किसी भी धमकी से निमटने केलिए अमरीकी फ़ौज मुकम्मल तौर पर तैय्यार है। पेनटगान में प्रेस कान्फ़्रैंस के दौरान सवाल पर कि क्या ईरान की धमकीयों ने ख़ित्ते में अमरीकी फ़ौज को हिक्मत-ए-अमली में तरमीम करने पर मजबूर कर दिया है ? ।

वज़ीर-ए-दिफ़ा अमरीका लीवन पनेटा ने कहा कि इस इलाक़े में हम पहले से ही मौजूद हैं ताकि ये यक़ीन दिलाया जा सके कि इस हिस्से को महफ़ूज़ बनाया जाएगा। उन्हों ने कहा कि अमरीका इस मरहले पर सूरत-ए-हाल से निमटने केलिए कोई ख़ास इक़दामात नहीं कर रहा है।उन्हों ने कहा कि अमरीका , ईरान को आबनाए हर्मुज़ बंद करने की इजाज़त नहीं देगा।

लियोन पनेटा ने कहा कि इरान केलिए सिफ़ारती मुज़ाकरात का मुतबादिल अब भी मौजूद है । वज़ीर दिफ़ा अमरीका ने कहा कि हम हमेशा किसी भी हंगामी सूरत-ए-हाल से निमटने केलिए तय्यार रहते हैं । इन से सवाल किया गया था कि इरान ने आबनाए हर्मुज़ बंद करदेने की धमकी दी है और कहा है कि ये इरान पर बैनअल-अक़वामी ताज़ा तहदेदात का रद्द-ए-अमल है ।

इस पर आप का क्या तबसरा है ? । जिस पर उन्हों ने जवाब दिया कि अमरीका तसादुम केलिए भी तय्यार है और सिफ़ारती मुज़ाकरात का दरवाज़ा भी खुला रखा गया है । इत्तिलाआत के बमूजब अमरीका ने दूसरा तय्यारा बर्दार जंगी जहाज़ मशरिक़ वुसता पर हमला करने केलिए तय्यार रखा है । नए बहरी जहाज़ जो इस इलाक़े में रवाना किए गए हैं यु एस एस कार्ल बनसन और यु एस एस अब्राहम लिंकन हैं ।

अमरीका ने मुत्तहदा अरब इमारात , कुवैत , क़तर और दीगर ख़लीजी ममालिक में तैनात अपनी फ़ौज में भी इज़ाफ़ा कर दिया है । अमरीकी अफ़्वाज की तादाद में इज़ाफ़ा अबनाए हर्मुज़ बंद करदेने की इरान की धमकी के पस-ए-मंज़र में अहमियत रखता है । आबनाए हर्मुज़के रास्ते से दुनिया की ज़रूरत का 20 फीसद तेल सरबराह किया जाता है ।

लियोन पनेटा ने कहा कि अमरीका ने हमेशा इरान के बारे में अपनी पॉलीसी वाज़िह करदी है । हम चाहते हैं कि वो न्यूक्लियर हथियार हासिल ना करे और आबनाए हर्मुज़ भी बंद ना करे। दूसरी सूरत में अमरीका इरान के ख़िलाफ़ फ़ौजी कार्रवाई करने से भी पीछे नहीं हटेगा ।