आबरसानी स्कीम को जनवरी तक मुकम्मल करने की हिदायत

ज़िला में क़ौमी देही पीने के पानी के स्कीम के तहत मंज़ूरा जारीया तरक़्क़ियाती कामों को माह जनवरी तक मुकम्मल करने ज़िला कलैक्टर सुमीता सभरवाल ने मुताल्लिक़ा ओहदेदारों को हिदायत दी ।

मंगल को कलक्ट्रेट में देही आबी सरबराही शोबे के अनजीनईरस के साथ आ बरसानी स्कीम के तामीरी कामों का जायज़ा लिया । इस मौके पर कलैक्टर ने कहा कि क़ौमी देही पीने के पानी के प्रोग्राम के तहत ज़िला में 117 कामों को मंज़ूरी दिए जाने पर अब तक 69 कामों को मुकम्मल किया गया ।

माबाकी 48 कामों की तामीर आने वाले माह जनवरी तक मुकम्मल करें । इसी तरह ज़िला में नए सिंगल विलेज स्कीम के तहत मंज़ूरा 329 कामों से मुताल्लिक़ टनडरस मुकम्मल करके माह दिसमबर तक कामों का आग़ाज़ करें ।

99 करोड़ से ज़िला को मंज़ूर होने 12, CPWS स्कीम से मुताल्लिक़ तख़मीना माह दिसमबर तक मुकम्मल करने की हिदायत की । ज़ेर तामीर तरक़्क़ियाती तमाम ज़ेर अलतवा कामों के लिए फंड्स जारी किया गया ।

माह मार्च तक तामीरी कामों को मुकम्मल करने की हिदायत की । कंट्टर एक्टर्स के साथ मीटिंग मुनाक़िद करके वक़्त मुक़र्ररा में कामों को मुकम्मल करें । तामीरी कामों में मीआर को बरक़रारी रखें ।

थर्ड पार्टी की तरफ से निशानदेही की गई । खामियों को फ़ौरी दरुस्त करने की हिदायत की । इस मीटिंग में आर डब्ल्यू एस शोबे के एस ई सिरे निवास रेड्डी ई ई राघवल्लू , चंद्रा नायक , जय चक्रवर्ती , डी एज़ और दुसरे ने शिरकत की