आमार एस्क़ाम : बी पी आचार्य गिरफ़्तार

नई दिल्ली। 30 जनवरी ( पी टी आई) सी बी आई ने आज एक सीनीयर आई ए ऐस अफ़्सर-ओ-परिनसपाल होम सैक्रेटरी बी पी आचार्य को इस रियासत के एक टाऊन शिप में वलाओर पारटमनट की फ़रोख़त-ओ-मुंतक़ली में मुबय्यना बद उनवानीयों के ज़िमन में आज गिरफ़्तार करलिया। इस टाऊन शिप को हुकूमत के इदारा आंधरा प्रदेश इंडस्ट्रीयल इनफ़रास्ट्रक्चर कारपोरेशन और दुबई के इनफ़रास्ट्रक्चर इदारा आमार ने मुशतर्का तौर पर फ़रोग़ दिया था।

आंधरा प्रदेश कैडर के 1983 -ए-बयाच से ताल्लुक़ रखने वाले सीनीयर ओहदेदार आचार्यमाज़ी में ए पी आई आई सी के मनीजिंग डायरैक्टर थे। सी बी आई ने एफ़ आई आर में इन का नाम दर्ज किया था और गुज़श्ता साल अगस्त में इन की रिहायश गाह पर धावे भी किए गए थे। इस मुक़द्दमा में सी बी आई ने हाल ही में कड़पा के रुकन लोक सभा वाई ऐस जगन मोहन रेड्डी के एक क़रीबी साथी सुनील रेड्डी को भी गिरफ़्तार किया था।

सी बी आई ने 17 अगस्त को आचार्य के इलावा रीयल स्टेट डेवलपर्स केख़िलाफ़ रियास्ती हाइकोर्ट की हिदायत पर मुक़द्दमा दर्ज किया था। इन के ख़िलाफ़ धोका दही, मुजरिमाना साज़िश और इंसिदाद रिश्वत सतानी से मुताल्लिक़ दफ़आत दर्ज किए गए थे। इस मुक़द्दमा में मिनी कुंडा हैदराबाद में लैंड डीवलपमनट प्राजैक्ट में ए पी आई आई सी के हिसस को 49 फ़ीसद से घटाकर 26 फ़ीसद करने का इल्ज़ाम आइद किया गया है।

इन पर आलीशान बंगलों और अपार्टमंट्स की असल क़ीमत को दस्तावेज़ात में घटाकर ब्यान करने का भी इल्ज़ाम आइद किया गया है। इस मुक़द्दमा में सी बी आई बिशमोल आचार्य ताहाल तीन अफ़राद को गिरफ़्तार करचुकी है।