आमिर ख़ां के सत्य मेव जयते को ग़ैरमामूली मक़बूलियत

सुपर स्टार आमिर ख़ां का टी वी शो सत्य मेव जयते जो अपने आग़ाज़ से क़बल ( पहले) ही ग़ैरमामूली (अहम) शोहरत इख्तेयार कर चुका है , आज हिन्दी फ़िल्म इंडस्ट्री की ना सिर्फ पहली पसंद बन गया बल्कि मुख़्तलिफ़ शख़्सियतों ने अवाम से भी ख़ाहिश की है कि वो इस प्रोग्राम को ज़रूर देखें।

एतवार की सुबह फ़िल्म शख़्सियतों ने ट्वीटर से इस्तेफ़ादा करते हुए इस शो के बारे में मुसबत रद्द-ए-अमल का इज़हार किया जिस में समाजी और हक़ीक़ी ज़िंदगी से मुताल्लिक़ मसाएल को उजागर किया गया है। आज ढेढ़ घंटा तवील इस शो के दौरान हिंदूस्तान में दुख़्तर कुशी के वाक़्यात को नुमायां किया गया था।

दिल्ली , मध्य प्रदेश और अहमदाबाद की तीन ख्वातीन को इस शो में पेश किया गया जो दुख़्तर कुशी के करब से गुज़री हैं। फ़िल्म अदाकारा प्रीति ज़िंटा ने ट्वीटर पर लिखा कि आमिर ख़ां को सत्य मे जयते प्रोग्राम में दुख़्तर कुशी पर बातचीत करते हुए देख कर अच्छा लगा ।

वो ऐसे कोशिशों को पसंदीदगी की नज़र से देखती हैं और एक ख़ातून होने की बिना आमिर ख़ां को इस प्रोग्राम पर मुबारकबाद पेश करती हैं। सलमान ख़ान ने भी अवाम से ख़ाहिश की कि वो एतवार को स्टार पलस पर आमिर ख़ां का सत्य मेव जयते देखना ना भूलें। ये प्रोग्राम ठीक 11 बजे शुरू होगा और इसे फ़रामोश ना करें।

फ़रहान अख्तर ने कहा कि सत्य मेव जयते एक ऐसा शो है जो पूरी तवज्जा और यकसूई से तैयार किया गया है। केन घोष ने ट्वीटर पर लिखा कि आमिर ख़ां ने फिर एक बार अपना करिश्मा दिखाया लेकिन इस बार टी वी पर उन्हों ने ये कारनामा कर दिखाया। इन का प्रोग्राम दिल को छू लेने वाला और हमारे मुल्क के हालात से मुताल्लिक़ आँखें खोलने के लिए काफ़ी है।

राज कौशल ने कहा कि अब अमली काम करने का वक़्त आ गया है और आमिर ख़ां कम से कम अमली काम शुरू कर चुके हैं जबकि हम सिर्फ ये कहते रहे। शबाना आज़मी और दिया मिर्ज़ा ने भी आमिर ख़ां के प्रोग्राम की तारीफ़ की।