आम हड़ताल 25 वें दिन में दाख़िल

हैदराबाद, 08 अक्टूबर ( सियासत न्यूज़): अलहदा तेलंगाना के लिए जे ए सी की अपील पर हड़ताल आज 25वें दिन में दाखिल हो गई । शहर और अज़ला में मुख़्तलिफ़ मुक़ामात पर जे ए सी कारकुनों ने कांग्रेस के अवामी नुमाइंदों के ख़िलाफ़ एहतिजाज मुनज़्ज़म किया और उन से इस्तीफा की मांग की ।

दसहरा त्योहार के बाइस मुलाज़मीन सरकार एहतिजाज में शरीक नहीं हुए । जब कि दूसरी तंज़ीमों की जानिब से महबूबनगर खम्मम मेदक और दूसरे इलाक़ों में तलंगाना की ताईद में रैलीयां और एहतिजाज मुनज़्ज़म किए गए ।

हुकूमत की जानिब से एहितजाजी मुलाज़मीन को तनख़्वाहों की अदमे अदाइगी का दसहरा त्योहार पर ख़ासा असर देखा गया । तनख़्वाहें ना मिलने के सबब मुलाज़मीन ने सादगी के साथ रतहवा मनाया ।

तिजारती सरगर्मीयां भी इस से मुतास्सिर हुईं दुकानदारों का कहना है कि इस मर्तबा दुसहरा में ख़ातिरख़वाह शॉपिंग नहीं हुई है ।

तनख़्वाहों से महरूमी के बावजूद मुलाज़मीन सरकार हड़ताल जारी रखने के फ़ैसले पर क़ायम हैं । मुलाज़मीन जवाइंट ऐक्शण कमेटी के सदर स्वामी गौड़ ने ऐलान किया कि मुलाज़मीन सरकार तलंगाना के हुसूल तक अपनी हड़ताल जारी रखेंगे और वो अलहदा रियासत के लिए किसी भी क़ुर्बानी के लिए तैय्यार हैं ।

उन्हों ने तनख़्वाहों की अदमे अदाइगी पर तन्क़ीद का निशाना बनाया और कहा कि हुकूमत इस तरह तहरीक को कमज़ोर करने की कोशिश कररही है।

स्वामी गौड़ ने कहा कि तलंगाना मुलाज़मीन आने वाले दिनों जवाइंट ऐक्शण कमेटी की अपील पर अपने एजीटशन में शिद्दत पैदा करेंगे । जे ए सी की अपील पर मुख़्तलिफ़ इलाक़ों में अस्तीफ़ा ना देने वाले तलंगाना वुज़रा और कांग्रेस अवामी नुमाइंदों आग के पुतले नज़र-ए-आतिश किए गए।

सिंगारीनी कालरीज़ बर्क़ी आर टी सी टीचर्स और मैडीकल मुलाज़मीन की हड़ताल भी बुलाव क़ुफ़्फ़ा जारी है । सिंगारीनी कालरीज़ में कोयला की कानकनी बुरी तरह मुतास्सिर हुई बर्क़ी मुलाज़मीन की हड़ताल के बाइस रीवैन्यू कुलक्षण का काम ठप होचुका है । आर टी सी मुलाज़मीन की हड़ताल 20वें दिन में दाख़िल होगई ।

तेलंगाना के किसी भी ज़िला में आर टी सी सर्विसेस नहीं चल रही हैं । जब कि शहर में बाअज़ इलाक़ों में आर टी सी ने मुतबादिल इंतिज़ाम के तौर पर बसों का इंतिज़ाम किया है । मैडीकल मुलाज़मीन की हड़ताल से सरकारी दवा ख़ानों में तिब्बी ख़िदमात मुतास्सिर हैं । डॉक्टर्स और नर्सिंग स्टाफ़ सिर्फ एमरजैंसी केसेस को अटेंड कर रहे है ।