आर टी सी की तक़सीम के अमल का आग़ाज़ दो ज़ेली कमेटीयों की तशकील

आंध्र प्रदेश स्टेट रोड ट्रांसपोर्ट कारपोरेशन इंतेज़ामीया ने रियासत की तक़सीम के पेशे नज़र अब आर टी सी को भी तक़सीम करने के अमल का आग़ाज़ कर दिया है जबकि मुत्तहदा रियासत आंध्र प्रदेश की तक़सीम के बाद से ए पी एस आर टी सी मुलाज़िमीन की मुख़्तलिफ़ यूनीयन ए पी एस आर टी सी को तक़सीम करने का मुतालिबा कररही थीं।

लिहाज़ा उन मुतालिबात की रोशनी में रियासत तेलंगाना और आंध्र प्रदेश के लिए आर टी सी इंतेज़ामीया ने दो सब कमेटियां तशकील दी हैं। ए पी एस आर टी सी के बावसूक़ ज़राए ने ये बात बताई और कहा कि इस सिलसिले में ए पी एस आर टी सी ने आर टी सी मुलाज़िमीन यूनीयनयों के क़ाइदीन के साथ एक अहम मीटिंग तलब किया था और दो सब कमेटीयों की तशकील का फ़ैसला किया गया।

इस फ़ैसले की रोशनी में आर टी सी तेलंगाना सब कमेटी के लिए जी ई रमना राव‌ आंध्र प्रदेश सब कमेटी के लिए ए वि राव‌ क़ियादत करेंगे। बताया जाता हैके मुलाज़िमीन की तक़सीम को चार यौम में मुकम्मिल करदेने का आर टी सी इंतेज़ामीया ने इन सब कमेटीयों को मश्वरह दिया है और फ़िलफ़ौर आर टी सी की इमलाक-ओ-जायदादों के अलावा क़र्ज़ाजात के मसले पर मुबाहिस से एतेराज़ कर के उस को नजरअंदाज़ करने का फ़ैसला किया गया। इस के अलावा मुतनाज़ा मुलाज़िमीन के मसले पर भी फ़ौरी तौर पर कोई फ़ैसला ना करने और इस मसले पर बादअज़ां ग़ौर वख़ोस करने का फ़ैसला किया गया।