आर टी सी मुलाज़िमीन को उबूरी राहत की इजराई अमल में लाने का मुतालिबा

आंध्रप्रदेश एस्टेट रोड ट्रांसपोर्ट कारपोरेशन इम्पलाइज़ यूनीयन और तेलंगाना इम्पलाइज़ यूनीयन आर टी सी ने ए पी एस आर टी सी मुलाज़िमीन को वाजिब अलादा उबूरी राहत को 10 मार्च से क़ब्ल फ़राहम करने का नायब सदर नशीन-ओ-मैनिजिंग डायरेक्टर ए पी एस आर टी सी मिस्टर पूर्णा चन्द्र राव‌ से मुतालिबा किया। बसूरत दीगर अचानक गैर मुद्दत की हड़ताल शुरू करने का सख़्त इंतिबाह दिया।

ए पी एस आर टी सी इम्पलाइज़ यूनीयन‍-ओ‍-तेलंगाना इम्पलाइज़ यूनीयन आर टी सी क़ाइदीन ने मैनिजिंग डायरेक्टर ए पी एस आर टी सी से मुलाक़ात कर के इस सिलसिले में एक तफ़सीली याददाश्त पेश की और कहा कि सरकारी मुलाज़िमीन को अब तक ही उबूरी राहत हुकूमत की जानिब से फ़राहम करदी गई है क्यों कि सरकारी-ओ-अवामी इदारा जात के मुलाज़मीन के लिये क़ायम करदा पै रवेझ़न कमीशन ने अपनी रिपोर्ट को अभी तक क़तईयत नहीं दी है।

लिहाज़ा इस होने वाली ताख़ीर के पेशे नज़र बिलखुसूस ए पी एस आर टी सी मुलाज़िमीन काफ़ी माली मसाइल से दो-चार हैं । जिस के पेशे नज़र ही रियासती हुकूमत ने उबूरी राहत फ़राहम करने का फैसले किया और इस फैसले की रोशनी में फ़ौरी तौर पर ए पी एस आर टी सी मुलाज़िमीन वगैरह को भी उबूरी राहत फ़राहम की जानी चाहिए । इन क़ाइदीन ने कहा कि अगर 10 मार्च तक मुलाज़िमीन ए पी एस आर टी सी को उबूरी राहत फ़राहम ना की जाये तो 12 मार्च से गैर मुद्दत की हड़ताल शुरू करदेने का सख़्त इंतिबाह दिया ।