आर डी ऐस कनाल पर सरहदी तनाज़ा

महबूबनगर 25 अक्टूबर ( सियासत डिस्ट्रिक्ट न्यूज़) महबूबनगर ज़िला में वाक़्य आर डी ऐस कनाल के पास इलाक़ा आंधरा और तलंगाना के आ या किट दारों के दरमयान तसादुम को पुलिस की मदद से टाल दिया गया ।

तफ़सीलात के मुताबिक़ बालाना गी रेड्डी ऐम एलए नतरालीम की क़ियादत में कुरनूल ज़िला के कोसगी मंडल के किसानों ने महबूबनगर ज़िला के किसानों की जानिब से आर डी ऐस कनाल पर रेत से भरे थैले हटाने की कोशिश की ।

महबूबनगर के आ या किट दारों को उन केलिए मुख़तस करदा आर डी उसका पानी हासिल ना होने की वजह से वो दूलारी में रेत से भरे थैले आया कट पर डाले थी इस के बावजूद भी पानी हासिल नहीं हो रहा था इस लिए दुबारा इतवार के दिन वो मज़ीद रेत से भरे थैले पानी को अपनी जानिब मोड़ने और अपने अपने मुख़तस करदा पानी हासिल करने की ग़रज़ से डाले थे ।

इस मौक़ा पर बालाना गी रेड्डी ऐम एलए नतरालीम की क़ियादत में कुरनूल ज़िला के आ या किट दारों ने यहां के किसानों पर हथियारों के ज़रीया हमला करने की कोशिश की । बहरहाल पुलिस ने बीच बचाव कर के उन के दरमयान तसादुम को टाल दिया और हिदायत दी कि कोई भी रेत से भरे थैले वहां ना डालें । बताया जाता है कि ज़िला महबूबनगर के किसानों की जानिब से रेत से भरे थैले डालना हक़बजानिब था इस लिए कि उन्हें इन केलिए मुख़तस करदा पानी हासिल नहीं हो रहा था ।

महबूबनगर ज़िला के आ या किट दारों के एसोसी उष्ण के चेयरमैन श्री सीता राम रेड्डी ने बताया कि महबूबनगर ज़िला के किसानों को आर डी एस से 770 कीवज़ीकस पानी हासिल होना चाहीए लेकिन सिर्फ 150 कीवज़ीकस पानी हासिल हो रहा है ।

उन्होंने मज़ीद कहा कि अगर आर डी उसके ओहदेदारान उन से तआवुन ना कर के उन्हें इस हक़ से महरूम करदें तो वो बड़ी मुश्किलात का सामना कर सकते हैं । उन्हों ने मज़ीद कहा कि श्री बालाना गी रेड्डी ऐम एलए को किसी किस्म का इख़तियार नहीं है कि वो हमारी जानिब से रखे हुए रेत से भरे थैलों को वहां से हटा दें ।

उन्होंने कुरनूल से ताल्लुक़ रखने वाले पुलिस के ओहदेदारों के तर्ज़ अमल पर भी नुक्ता चीनी करते हुए कहा कि वो कुरनूल के किसानों की हिमायत कररहे हैं और हमें अपने जायज़ हक़ से महरूम कर रहे हैं ।
s