आलमी उर्दू कान्फ़्रैंस के लिए हुकूमत से नुमाइंदगी की जाएगी

आंधरा प्रदेश उर्दू अकेडमी रियासत में आलमी उर्दू कान्फ़्रैंस के इनइक़ाद के लिए हुकूमत से नुमाइंदगी करेगी। रियासत में गुज़िश्ता दिनों आलमी तेलुगू कान्फ़्रैंस का बड़े पैमाना पर इनइक़ाद अमल में आया था जिस में सदर जमहूरीया परनब मुकर्जी ने शिरकत की थी।

आलमी तेलुगू कान्फ़्रैंस के इनइक़ाद के बाद उर्दू हल्कों में ये मुतालिबा होने लगा कि उर्दू की भी इसी तरह की कान्फ़्रैंस होनी चाहिए क्यूंकि उर्दू रियासत के 15 अज़ला में दूसरी सरकारी ज़बान का मौक़फ़ रखती हैं। मुख़्तलिफ़ उर्दू तनज़ीमों और इदारों ने इस सिलसिला में सेक्रेट्री डायरेक्टर उर्दू अकेडमी डाक्टर एस ए शकूर की तवज्जा मबज़ूल करवाई,

जिस पर उन्हों ने तयक्कुन दिया कि वो इस मसअले को सेक्रेट्री अकलीयती बहबूद दाना किशोर से रुजू करेंगे । उर्दू किताबों की इशाअत के लिए भी अकेडमी माली तआवुन फ़राहम करती है।
डाक्टर एस ए शकूर ने बताया कि अगर हुकूमत फ़रोग़ उर्दू के सिलसिला में बजट में इज़ाफ़ा करे तो अकेडमी ना सिर्फ़ उर्दू की तरक़्क़ी-ओ-तरवीज के लिए नई स्कीमात पर अमल कर सकती है बल्कि उर्दू ज़रीया तालीम-ओ-मदारिस में बुनियादी सहूलतों की फ़राहमी और तलबा को उर्दू तालीम को यक़ीनी बनाने के इक़दामात कर सकती हैं।
उन्हों ने उम्मीद ज़ाहिर की कि सेक्रेट्री अकलीयती बहबूद दाना किशोर उन की नुमाइंदगी पर मुसबत रद्द-ए-अमल का इज़हार करेंगे।