आलमी बैंक से क़र्ज़ के लिए रिपोर्ट में ग़लती का एतेराफ़

हैदराबाद 01 जुलाई: डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर रियासत तेलंगाना उमोर महिकमा रेवेंयू मुहम्मद महमूद अली ने इस बात का एतेराफ़ किया कि महिज़ आलमी बैंक से इमदाद के हुसूल के लिए तेलंगाना के बाज़ अज़ला की पसमांदगी के लिए साबिक़ निज़ाम दौरे हुकूमत को ही उसकी अहम वजह होने का इज़हार करते हुए अपनी रिपोर्ट आलमी बैंक को पेश की थी लेकिन इस सिलसिले में उन्होंने वज़ाहत की के आलमी बैंक को रवाना करदा रिपोर्ट में हुकूमत ने अपना कोई ज़ाती नज़रिया नहीं पेश किया था बल्कि एस्केर्ड के दो रिसर्च स्कालरस की तहक़ीक़ाती राये का हवाला दिया गया था।

ताहम इस सिलसिले में उन्होंने हुकूमत की तरफ से रिपोर्ट मुरत्तिब करने वाले कंसलटेंट के ख़िलाफ़ ज़रूर सख़्त कार्रवाई करने का इज़हार किया। अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए मुहम्मद महमूद अली ने हुकूमत की तरफ़ से आलमी बैंक को रवाना करदा रिपोर्ट में चीफ़ मिस्टर के चंद्रशेखर राव‌ के निज़ाम हुकूमत के ताल्लुक़ से दोहरा मयार रखने से मुताल्लिक़ ख़बर पर अपने रद्द-ए-अमल का इज़हार कररहे थे।

उन्होंने इस बात का इआदा किया कि शहरे हैदराबाद की जो भी क़दीम इमारतें शाहराहें पाई जाती हैं वो तमाम हुज़ूर निज़ाम की तामीर करदा ही हैं। उन्होंने चीफ़ मिनिस्टर तेलंगाना के चंद्रशेखर राव‌ के दोहरा मयार इख़तियार करने के इल्ज़ाम की तरदीद की और कहा कि चीफ़ मिनिस्टर जो कहते हैं इस पर अमल आवरी करने पर अव्वलीन तर्जीह दिया करते हैं।