आला तालीम को फ़रोग़ देने के लिए यू जी सी के ख़ुसूसी प्रोग्राम

नई दिल्ली, ३० जनवरी: (पी टी आई) आला तालीम में तलबा की तादाद को तेज़ी से बढ़ाने के मक़सद के तहत यूनीवर्सिटी ग्रान्ट्स कमीशन ने 12 यूं पनचाला मंसूबा के दौरान एक वसीतर प्रोग्राम की तजवीज़ रखी है। इस प्रोग्राम के तहत ख़ुद मुख़तार कालेजस को मज़ीद इख़्तेयारात दिए जाऐंगे।

इवनिंग कलासेस और यूनीवर्सिटीयों को तरक़्क़ी भी दी जाएगी। यूनीवर्सिटी ग्रान्ट्स कमीशन की जानिब से इस सिलसिला में काम किया जा रहा है। राष्ट्रीय उच्च् शिक्षा अभियान प्रोग्राम को मौजूदा आला तालीम के इदारों की गुंजाइश में इज़ाफ़ा करने के लिए शुरू किया जाएगा। इस प्रोग्राम को सर्व शखशा अभियान के ख़ुतूत पर तैयार किया जाएगा। इस का मक़सद तलबा की तादाद में 25 फ़ीसद तक का इज़ाफ़ा किया जाना है। फ़िलहाल आला तालीम की शोबा में तलबा की तादाद तक़रीबन 14 फ़ीसद है। यू जी सी के मंसूबा जाती दस्तावेज़ में बताया गया है कि तालीम को फ़रोग़ देने और आला तालीम में तलबा की तादाद बढ़ाने के लिए ठोस प्रोग्राम तैयार किया जा रहा है।

कमीशन ने 12 वीं पनचसाला मंसूबा के दौरान तलबा की तादाद 62.97 लाख बढ़ाने का निशाना मुक़र्रर किया है। इस सिलसिला में 800 नए कालेज्स क़ायम किए जा रहे हैं। सेंटर्ल यूनीवर्सिटीज़ के तहत इन नए कालेज्स को शुरू किया जा रहा है उन के इलावा 400 नए कालेज्स भी मजाज़ी यूनीवर्सिटीयों के तहत काम करेंगे।

और मुख़्तलिफ़ ज़मरात के तहत दीगर नई यूनीवर्सिटीयां भी क़ायम की जाएंगी। कमीशन का एहसास है कि इवनिंग क्लासेज और यूनीवर्सिटीज़ को तरक़्क़ी देने से तलबा की तादाद में इज़ाफे़ में ना सिर्फ मदद मिलेगी बल्कि काम करने वाले तबक़ा के अफ़राद को भी अपने तालीमी कैरीयर को बेहतर बनाने और फ़रोग़ बनाने का मौक़ा मिलेगा।

प्रोफेशनल तालीम हासिल करने वाले भी इस से इस्तिफ़ादा करसकते हैं। यूनीवर्सिटी ग्रान्ट्स कमीशन की दस्तावेज़ में बताया गया है कि इस से रोज़ाना 16 से 18 घंटों के लिए इस्तिमाल में नहीं आने वाले इंफ्रास्ट्रकचर और सहूलतों से मुस्तफ़ीद होने का शानदार मौक़ा मिलेगा। जो कालेज्स और यूनीवर्सिटीयां दिन के औक़ात में काम करती हैं वहां अगर इवनिंग कालसेस शुरू किए जाएं तो यहां के इंफ्रास्ट्रकचर को इस्तेमाल किया जा सकता है।

इस दस्तावेज़ में मज़ीद बताया गया है कि कालेज्स मैं कोर्सेस का शिफ़्ट वारी निज़ाम शुरू किया जाय तो इस से बहुत मदद मिलेगी। दरस-ओ-तदरीस के लिए काबिल असातिज़ा की ख़िदमत भी हासिल होगी और इवनिंग पोस्ट ग्रैजूएट डिग्री और डिप्लोमा प्रोग्राम को मुख़्तलिफ़ यूनीवर्सिटी मह्कमाजात में शुरू किया जाएगा।

मुल्क भर में तालीम को फ़रोग़ देने के लिए हुकूमत ने कई इक़दामात किए हैं। आला सतही तालीमी इदारों में पेशा वाराना तालीम को फ़रोग़ देने के लिए भी तवज्जा दी जा रही है। दिन में काम करने वाले अफ़राद या तालीम तर्क करने वाले तलबा को यूनीवर्सिटी ग्रान्ट्स कमीशन के प्रोग्राम से फ़ायदा हासिल होगा। इवनिंग कॉलिजस मैं तलबा की तादाद बढ़ाने के लिए ये प्रोग्राम तैयार किया गया है।