आसाम पुलिस की गोलीबारी में दो की मौत, कर्फ्यू

गोहाटी: आसाम में पीर‌ को मुश्तइल हो चुकी भीड़ को तितर-बितर करने के लिए पुलिस की तरफ़ से की गई फायरिंग में दो लोगों की मौत हो गई और सात ज़ख़मी हो गए, जिस की वजह से इंतेज़ामीया को तशद्दुद मुम्किना इलाक़ों में कर्फ़यू नाफ़िज़ करना पड़ा।

आसाम के पुलिस इन्सपैक्टर जनरल (क़ानून और निज़ाम) एसएन सिह ने बताया कि ये वाक़िया पुलिस की तरफ़ से गोआलपाड़ा के इलाक़े से एक नौजवान की लाश उठाने के बाद पेश आया। मुर्दा नौजवान ताहिर अली इतवार की शाम से ही लापता था।

सिंह ने कहा, “वह नौजवान की लाश लेने गए पुलिस की टीम पर इलाक़े के लोगों ने हमला किया। नौजवान की लाश को ज़मीन में गाड़ दिया गया था। सैंकड़ों मुक़ामी बाशिंदों ने पुलिस पर पत्थरबाज़ी करनी शुरू कर दी और पुलिस की गाड़ी को नुक़्सान पहुंचा दिया। ” उन्हों ने मज़ीद बताया कि भीड़ को तितर-बितर करने के लिए पुलिस को गोली चलानी पड़ी जिस में दो लोगों की हादिसे पर ही मौत हो गई और कुछ दीगर लोग ज़ख़मी हो गए।

उन्होंने कहा, “हम ताहिर अली की जांच की कोशिश कर रहे हैं। हमें शक है कि ताहिर अली को क़तल करके गाड़ दिया गया।” उन्होंने मज़ीद बताया कि पुलिस की फायरिंग में ज़ख़मी लोगों में से कुछ को गोहाटी मुंतक़िल कर दिया गया है और इन में से दो की हालत नाज़ुक बताई जा रही है।
दाख़िला सैक्रेटरी जी डी त्रिपाठी ने बताया कि इलाक़े में ग़ैर मुअय्यना मुद्दत के लिए कर्फ़यू लगा दिया गया है