आसाम में बम धमाका 5 ज़ख़मी अल्फ़ा इंतेहा पसंदों पर शुबा

गोहाटी के रेलवे स्टेशन के क़रीब मसरूफ़ तरीन इलाके पलटन बाज़ार में आज रात एक ग्रेनेड धमाका हुआ जिस में कम अज़ कम 15 अफ़राद ज़ख़मी हुए।

ज़ख़मीयों में दो की हालत नाज़ुक बताई गई है। एक हफ़्ते के अंदर रियासत में इस तरह का पांचवां वाक़िया है। जी एस रोड पर वाक़्ये रेलवे स्टेशन के क़रीब जब पुलिस गाड़ीयों की तलाशी ले रही थी शुबा किया जाता हैके ममनूआ तंज़ीम अल्फ़ा के दहश्तगरदों ने ये धमाका किया है।

ज़ख़मीयों में दो होमगार्ड जवान भी शामिल है। ये धमाका पलटन बिज़ार पुलिस स्टेशन के क़रीब 7.55 को हुआ ।

डिप्टी कमिशनर अशोतोश अग्निहोत्री ने कहा कि हम इस धमाके की तहक़ीक़ात कररहे हैं लेकिन शुबा किया जा रहा हैके अल्फ़ा ने ये कार्रवाई की है।

इसी दौरान चीफ़ मिनिस्टर तरूण गोगोई ने धमाके की मज़म्मत की और ज़िला हुक्काम को इजाज़त दी हैके वो ख़ातियों का पता चलाते हुए सख़्त कारवाएं करें।

पिछ्ले 7 दिन के अंदर रियासत में ये पांचवां धमाका है। पइछ्ले हफ़्ते ज़िला कर्बी एंग्लोइंग में एक मसरूफ़ मार्किट इलाके में धमाका हुआ था।

पुलिस ने अल्फ़ा की एक कैडर के बिशमोल 4 अफ़राद को गिरफ़्तार किया था। चीफ़ मिनिस्टर गोगोई ने कल ही कहा था कि रियासत में अल्फ़ा की अक्सरीयत घट रही है। सेक्यूरिटी फोर्सेस ने उनकी कोशिशों को नाकाम बनाया है।