आसिफ़ अली ज़रदारी की जनरल क्यानी से मुलाक़ात

ईस्लामाबाद 18 नवंबर ( पी टी आई ) सदर-ए-पाकिस्तान मिस्टर आसिफ़ अली ज़रदारी ने ओबामा इंतिज़ामीया के साथ खु़फ़ीया राबतों के मसला पर फ़ौज के साथ कशीदगी की इत्तिलाआत के दौरान फ़ौजी सरबराह जनरल इशफ़ाक़ परवेज़ क्यानी से मुलाक़ात की ।

गुज़शता दो दिन में सदर ज़रदारी की जनरल क्यानी से ये दूसरी मुलाक़ात है । वज़ीर-ए-आज़म यूसुफ़ रज़ा गिलानी भी कल रात देर गए सदारती महल में हुई मुलाक़ात के मौक़ा पर मौजूद थे ।

सदारती तर्जुमान फ़र्हत उल्लाह बाबर ने इस मुलाक़ात की कोई तफ़सील नहीं बताई और सिर्फ इतना कहा कि तीनों क़ाइदीन ने मुल्क में सलामती की मौजूदा सूरत-ए-हाल पर तबादला-ए-ख़्याल किया है ।

मंगल के बाद से ये जनरल क्यानी से मिस्टर गिलानी की दूसरी मुलाक़ात है इस लिए उसे एहमीयत हासिल होगई है । ये इत्तिलाआत मिल रही थीं कि पाकिस्तान में फ़ौज और हुकूमत के माबैन कशीदगी बढ़ रही है क्योंकि ओबामा इंतिज़ामीया के साथ कुछ खु़फ़ीया मुरासलत के मसला पर फ़ौज हुकूमत से नाराज़ है ।

कहा गया है कि ये मुरासलत पाकिस्तान में माह मई के दौरान मुबय्यना तौर पर फ़ौजी बग़ावत को टालने केलिए अमरीका से मदद तलब की गई थी ।

एक नामालूम फ़ौजी ओहदेदार का अख़बारात में ये कहते हुए हवाला दिया गया कि फ़ौज ने इस खु़फ़ीया मुरासलत के मसला पर फ़ौज ने शदीद तशवीश का इज़हार किया है और जनरल क्यानी ने ये मसला हुकूमत से रुजू करदिया है । कहा गया है कि क़सर सदारत में पैर को एक इशाईया भी तर्तीब दिया गया था जिस में पाकिस्तान के चारों अहम फ़ौजी ओहदेदारों बिशमोल जनरल क्यानी ने शिरकत नहीं की ।