आसिफ़ अली ज़रदारी पर फ़ालिज का हमला

ईस्लामाबाद १० दिसम्बर (पी टी आई) मुश्किलात में महसूर पाकिस्तान के सदर आसिफ़ अली ज़रदारी पर फ़ालिज का हमला हुआ है। उन्हें ईलाज के लिए दुबई से लंदन ले जाया जा सकता है।

इन के क़लब की हालत भी अबतर है। ज़रदारी के क़रीबी मददगारों के हवाले से मीडीया रिपोर्ट में बताया गया है कि मुस्तक़बिल क़रीब में ज़रदारी की पाकिस्तान वापसी का इमकान नहीं है।

दुबई में इन का ईलाज जारी है और कुछ दिन तक वो यहीं रहेंगी। होसकता है कि इन का दो हफ़्तों तक ईलाज किया जाएगा। गल्फ़ न्यूज़ ने ये इत्तिला दी । जबकि ईस्लामाबाद में मुक़ामी मीडीया ने बताया कि सदर-ए-पाकिस्तान तफ़सीली ईलाज के लिए लंदन परवाज़ करसकते हैं। पाकिस्तान के अख़बार रोज़नामा दी न्यूज़ ने कहा कि 56 साला ज़रदारी पर ख़फ़ीफ़ सा फ़ालिज का हमला हुआ है। इन के चेहरे पर फ़ालिज के असरात देखे जा रहे हैं।

दिमाग़ में ख़ून रिसने से ये हमला बताया गया है। ईलाज के लिए दुबई रवाना होने से क़बल ही उन के चेहरे पर लकवा मारा था। रोज़नामा ने ज़राए के हवाले से बताया कि सदर आसिफ़ अली ज़रदारी की सेहत मुस्तहकम और ख़तरे से बाहर बताई गई है। क्यों कि फ़ालिज का हमला और दौरान ख़ून में कोई ख़ास तबदीली नहीं देखी गई और इस से उन की ज़िंदगी को कोई ख़तरा नहीं है। ज़रदारी के ताल्लुक़ से जो रिपोर्ट मिली है, इस में यही बताया गया है कि इन की सेहत मुस्तहकम है। ताहम उन के अचानक पाकिस्तान छोड़ देने से कई क़ियास आराईयां हो रही हैं।

अंदरून-ए-मुल्क कई मसाइल पर वो परेशान थी।ताज़ा मसला उन के लिए बन लादन की हलाकत के बाद इमकानी फ़ौजी बग़ावत को टालने के लिए अमरीका की मुदाख़िलत की ख़ाहिश करने खु़फ़ीया मेमो बताया गया है। दी न्यूज़ ने मज़ीद लिखा है कि ज़रदारी को बातचीत करने के काबिल बनाने के बिशमोल बाअज़ दीगर ईलाज किए जाऐंगे ताकि वो अपनी ज़िंदगी मामूल से गुज़ार सकें।

मंगल के दिन सदर आसिफ़ ज़रदारी फ़ालिज के हमले के बाइस गिर पड़े थी। गल्फ़ न्यूज़ ने इत्तिला दी है कि ज़रदारी को दुबई के अमरीकन हॉस्पिटल में शरीक किया गया है जहां उन के कई मुआइने किए गई। क़सर सिदरह रुत के तर्जुमान फ़र्हत उल्लाह बाबर ने कहा कि ज़रदारी की सेहत मुस्तहकम है। वो मुस्तक़बिल क़रीब में पाकिस्तान वापिस नहीं होंगे क्यों कि उन्हें मुकम्मल आराम की ज़रूरत है।

मेमो गेट स्कैंडल पर इन आर ओ के फ़ैसले का भी इमकान है। इस से पहले वो पाकिस्तान नहीं आ सकेंगी। इसी दौरान ज़रदारी के फ़र्ज़ंद बिलावल ने पार्टी उमूर में बड़ा रोल अदा करने का मोरचा सँभाल लिया है और वो तेज़ी से अपने वालिद की पार्टी ज़िम्मेदारीयां सम्भाल् लॆंगे।