आसिफ़ ज़रदारी का मुस्तक़बिल ग़ैर यक़ीनी, फ़ौजी बग़ावत के आसार बरक़रार!

दुबई/ईस्लामाबाद ०९ दिसम्बर: (पी टी आई) सदर-ए-पाकिस्तान आसिफ़ अली ज़रदारी के मुस्तक़बिल के बारे में क़ियास आराईयां जारी हैं। अमरीका की जानिब से इस तीक़न के बावजूद कि पाकिस्तान में एक ख़ामोश फ़ौजी इन्क़िलाब आएगा, ग़ैर यक़ीनी है।

56 साला ज़रदारी का दुबई के दवाखाने में ईलाज किया जा रहा है। इन के क़लब की हालत मसतजकम बताई जा रही है और वो इस हफ़्ते के ख़तम् तक वतन वापिस हो सकते हैं ताहम उन के अचानक पाकिस्तान छोड़ देने के ताल्लुक़ से जो अफ़्वाहें और क़ियास आराईयां होरही थीं इस में शिद्दत पैदा हो गई है।

बताया जाता है कि पाकिस्तान से बहिफ़ाज़त निकलने के लिए उन्हों ने एक मुआहिदा किया है। फ़ौजी बग़ावत के अंदेशे के तहत वो कई मसाइल पर मायूस हो चुके हैं। ओबामा नज़म-ओ-नसक़ को खु़फ़ीया मेमो हवाले करने के ताज़ा मसला से पाकिस्तान में फिर एक बार फ़ौजी बग़ावत के आसार नुमायां हुए हैं।

वाशिंगटन में आसिफ़ ज़रदारी की अचानक पाकिस्तान से चले जाने के वाक़िया को एहमीयत ना देते हुए स्टेट डिपार्टमैंट के तर्जुमान मार्क टोनर ने कहा कि अमरीका को उन के दौरा दुबई में कोई सयासी असर नज़र नहीं आता। हमारा ईक़ान है कि वो सेहत मंद होकर वापिस होंगे। पाकिस्तान के वज़ीर बराए पेट्रोलियम आसिफ़ हुसैन ने कल बताया कि मिस्टर ज़रदारी की हालत मामूल के मुताबिक़ है ।

बहुत बड़ी तादाद में लोग सदर से मिलने आ रहे हैं जिस की वजह से उन्हें इंतिहाई निगहदाशत वाली यूनिट (आई सी यू) में रखा गया है। उन्हों ने कहा मैंने उन्हें ये मश्वरा दिया है कि वो ज़्यादा लोगों से ना मिलें और आई सी यू में ही रहें ताकि वो आराम कर सकें।