आज़मीन हज की रवानगी से वापसी तक तमाम इंतेज़ामात मुकम्मल

निज़ाम आबाद ज़िला हज सोसाइटी के ज़ेर एहतिमाम लमरा गार्डन फंक्शन हाल में ज़िला के आज़मीन हज्ज केलिए टीका अंदाज़ी कैंप का सदर सोसाइटी मौलाना सय्यद आबिद क़ासिमी की सदारत और जनाब मुहम्मद हबीब उद्दीन रियास्ती रुकन हज कमेटी की निगरानी में पर इनइक़ाद अमल में आया।

इस मौक़ा पर मेहमान ख़ुसूसी की हैसियत् स सदर नशिन रियास्ती हज कमेटी जनब स्यद् खलेल उद्दिन अहमद् ने मुख़ातब करते हुए ज़िला निज़ाम आबाद में आज़मीन हज्ज की तर्बीयती इजतेमाआत और हैदराबाद रवानगी केलिए की जाने वाली ख़िदमात की सताइश (तरिफ) की और कह के इस साल ज़िला निज़ाम आबाद से तक़रीबन10 आज़मीन हज्ज केलिए रवानाहोरहे हैं ।

उन्हों ने कहा के ये सफ़र इंतेहाई मुबारक (मुबरक)और मुक़द्दस है जिस के दौरान आज़मीन को सब्रर सुकून का मुज़ाहरा करने और अल्लाह ताला के अहकामात पर अमल करते हुए हुज़ूर अक़्दस सिल्ल अल्लाह अलैहि वसल्लम के तरीक़ा को इख़तेयार करते हुए हज की सदत हासिल करने की ज़रूरत है।

उन्होंने कहा के इस साल रवानगी केलिए हज हाओज़ पर तमाम इंतेज़ामात को क़तईयत देदी गई है और शैडूल के मुताबिक़ अज़ला और शहर हैदराबाद के आज़मीन दो दिन रिपोर्टिंग करने की ज़रूरत है। जहां से तमाम उमूर की तकमील के बाद 10 घंटे क़बल(पहले) शमस आबाद एर पोर्ट केलिए ख़ुसूसी बसों के ज़रीया रवाना किया जाएगा।

उन्हों ने मज़ीद कहा के इस साल सऊदी हुकूमत की जानिब से आज़मीन हज्ज केलिए मनी , मज़दल्फ़ा , अर्फ़ात को रवानगी और वापसी केलिए ट्रेनों का नज़म किया गया है । उन्हों ने कहा के आज़मीन हज्ज की रवानगी और वापसी तक तमाम तरह की रहनुमाई और ख़िदमत के इंतेज़ामात किए जा रहे हैं इस मौक़ा पर रियास्ती हज कमेटी के ऐगज़ीक्यूटिव ऑफीसर मुहम्मद अबदुल हमीद, इर्फन शरीफ़ इस्सिटैंट सैक्रेटरी हज कमेटी हैदराबाद, जनाब मुहम्मद हबीब अहमद , मौलाना क्रीरीम उद्दीन कमाल हज ट्रेनर , मौलवी अबदुल ग़फ़्फ़ार साबिक़ नाज़िम जमात इस्लामी, जनाब अहमद अबदाला अज़ीम , मौलाना अबदुल क़दीर हसामी,मौलाना मज़हर कोरटला, मौलाना शेख़ हैदर क़ासिमी, अलमास ख़ान नायब सदर सोसाइटी ने भी ख़िताब किया।

इस कैंप में मौलाना बहा उद्दीन , मुफ़्ती फ़सीह उद्दीन , हाफ़िज़ असद, मीर काज़िम अली, मुहम्मद ईसा , औज सलीम, मुही उद्दीन साजिद ने शिरकत की ।

मौलाना क्रीम उद्दीन कमाल और अहमद अबदालाज़ीम ने प्रोजैक्टर के ज़रीया आज़मीन हज्ज को मनासिक हज की तफ़सीलात से वाक़िफ़ करवाया। प्रोग्राम के इंतेज़ामात अब्दु हई राहील , अकबर हुसैन फ़िरोज़ , अफ़रोज़, माजिद, अक़ील, अबोद बिन सईद, जमील, मज़हर, शब्बीर भाई मैमन ने सरगर्म हिस्सा लिया इस मौक़ा पर डी ऐम ऐंड ऐच ओ डाक्टर हरी नाथ की निगरानी में महिकमा तिब्ब सेहत डाक्टरों की टीम डाक्टर वनए कुमार डी आई ओ , डाक्टर शमस उद्दीन , डाक्टर नसरीन, ज़ाहिद हफ़ीज़ डिप्टी डी ऐम ओ , सय्यद अतीक़ अल्लाह हुसैनी सीनीयर अस्सिटैंट , शकील अहमद दिए एन ऐम ने आज़मीन मर्द ख़वातीन को पोलीयो ख़ुराक पिलाई और वैक्सिन लगाया। प्रोग्राम का आग़ाज़ हाफ़िज़ मुहम्मद असद ख़तीब इमाम मस्जिद स्टेशन की तिलावत कलाम पाक से हुव‌।

जब के बारगाह रिसालत मआब सिल्ली अल्लाह अलैहि वसल्लम में नाअत का नज़राना भी उन्हों ने पेश किया। जनाब मुहम्मद हबीब अहमद ने इस मौक़ा पर बताया के 6 अक्तूबर ता 19 अक्तूबर ज़िला के आज़मीन हज्ज की रवानगी अमल में आएगी और ये प्रोग्राम लमरा गार्डन फंक्शन हाल पर मुनाक़िद होगा।
उन्हों ने कहा के आज़मीन हज्ज की रवानगी और रहनुमाई केलिए निज़ाम आबाद शहर से एक टीम रवाना होगी उन्हों ने रवाना होने वाले आज़मीन हज्ज से अपने सामान को रवानगी से क़बल जमा करने और वक़्त मुक़र्ररा पर फंक्शन हाल पहुंचने की ज़रूरत पर ज़ोर दिया ताके रवानगी केलिए सहूलत हो सकें उन्हों ने इस मौक़ा पर तमाम मेहमानों और मुआवनीन से इज़हार तशक्कुर(सूकेरीय) किया ।