आज़म पूरा रेलवे ब्रिज की तामीर में ताख़ीर पर डिप्टी चीफ मिनिस्टर की ब्रहमी

अल्हाज मुहम्मद महमूद अली ने बल्दिया ग्रेटर हैदराबाद साउथ ज़ोन ओहदेदारों के हमराह मुनाक़िदा जायज़ा इजलास के दौरान आज़म पूरा रेलवे ब्रिज की तामीर में ताख़ीर पर ब्रहमी का इज़हार किया।

डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर कैंप ऑफ़िस आज़म पूरा में मुनाक़िदा इजलास के दौरान असिसटेंट टाऊन प्लानिंग ऑफीसर पुरुषोत्तम एग्ज़क्युटिव इंजीनियर जी एच एम सी अनूप कुमार और सेक्शन ऑफीसर आबिद हुसैन को उन्हों ने हिदायत देते हुए कहा कि ब्रिज की तामीर में ताख़ीर से अवाम को काफ़ी मुश्किलात का सामना करना पड़ रहा है इस के इलावा उन्हों ने ब्रिज के ख़दो ख़ाल पर भी एतराज़ करते हुए कहा कि महकमा साउथ सेंट्रल रेलवे और बल्दिया के दरमयान राबिता और मुशावरत के फ़ुक़दान के सबब मुजव्वज़ा ब्रिज की तकमील में ताख़ीर हुई है।

उन्हों ने इस बात का भी एतराफ़ किया कि मज़कूरा मसरूफ़ तरीन सड़क पर मेट्रो रेल प्रोजेरक्ट कामों में सुस्त रफ़्तारी के सबब घंटों ट्रैफिक जाम लगा रहता है और अवाम को भी काफ़ी दुश्वारियां पेश आरही हैं।

उन्हों ने बल्दी हुक्काम से नव तामीर शूदा आज़म पूरा रेलवे ब्रिज की जंगी ख़ुतूत पर तकमील के ज़रीए अंदरून पंद्रह यौम अवाम के लिए खोल देने की भी हिदायत दी।