आफ़रीदी टीम को सीरीज़ जितवाने पर मसरूर

अबुज़हबी 23 नवंबर (ए एफ़ पी) श्रीलंका के ख़िलाफ़ पाकिस्तान को सीरीज़ जितवाने वाले पाकिस्तानी ऑल राउंड शाहिद ख़ान आफ़रीदी ने पाँचवें और आख़िरी वनडे के लिए टीम के हमराह अबोज़बी पहुंचने के बाद मीडीया से गुफ़्तगु में कहाकि टीम को सीरीज़ जितवाने पर ख़ुश हूँ और आइन्दा भी अपनी अच्छी कारकर्दगी की बदौलत टीम को मज़ीद कामयाबीयों से हमकनार करवाता रहूँगा।

उन्हों ने कहा कि सुबकदोशी का फ़ैसला वापिस लेने के बाद मुझ पर अपना इंतिख़ाब दरुस्त साबित करने के लिए बहुत दबाओ था। सीरीज़ के आग़ाज़ से ही में ख़ुद को मनवाना चाहता था।

अपने ख़िलाफ़ होने वाली बातों को बेहतर मुज़ाहिरे से ग़लत साबित करना चाहता था, शुक्र है इस में कामयाब रहा। आफ़रीदी ने कहाकि जब मैं बैटिंग कर रहा था तो कप्तान मिसबाह-उल-हक़ की जानिब से मुझे पूरे 50ओवर्स विकेट परटहरने का पैग़ाम मिला, मैंने इस पर अमल करने की कोशिश की।

जब सिरी लंकाई टीम जीतने की मौक़िफ़ में थी तो मिसबाह फिर मेरे पास आए और मुझ से कहाकि अगर उस वक़्त हमें एक विकेट मिल जाय तो मैच का नक़्शा तबदील होजाएगा। मेरी क़िस्मत अच्छी थी कि मैंने उसी वक़्त संगाकारा को आउट करदिया।

आफ़रीदी ने माज़ी को भुलाकर मुस्तक़बिल में अच्छा क्रिकेटर बनने का अज़म भी ज़ाहिर किया और उन्हों ने कहाकि अब उन की ख़ाहिश है कि हर मुक़ाबले में टीम के लिए बेहतर मुज़ाहरा करूं ।