इंगलैंड के ख़िलाफ़ फ़ील्डिंग किलीद होगी : मिसबाह

कराँची, ११ जनवरी (एजैंसीज़) पाकिस्तानी क्रिकेट टीम इंगलैंड के ख़िलाफ़ सीरीज़ में हिस्सा लेने के लिए दुबई पहुंच गई।लाहौर एयर पोर्ट पर रवानगी के वक़्त मीडीया से बातचीत करते हुए मिसबाह-उल-हक़ ने इंगलैंड के ख़िलाफ़ सीरीज़ में फ़ील्डिंग को कामयाबी के लिए किलीद क़रार दिया।

उन्हों ने कहा कि जब दो बड़ी और मज़बूत टीमें एक दूसरे का मुक़ाबला करती हैं तो उन में बुनियादी फ़र्क़ फ़ील्डिंग का होता है। पाकिस्तान टीम ने फ़ील्डिंग का शोबा मज़बूत करने के लिए भरपूर मेहनत की है।खिलाड़ियों ने बहुत तैयारी की है। सीरीज़ में फ़ील्डिंग का किरदार अहम होगा। हम बुलंद हौसलों के साथ रवाना हो रहे हैं।

ये सीरीज़ हमारे लिए चैलेंज होगी। कोच मुहसिन ख़ान ने उम्मीद ज़ाहिर की कि पाकिस्तानी टीम सीरीज़ में बेहतर कारकर्दगी का मुज़ाहरा करेगी। टीम में लीग स्पिन्नर ना होने से कोई फ़र्क़ नहीं पड़ता। हमारे पास तीन स्पिनर हैं। वो तवक़्क़ुआत पूरी कर रहे हैं। गुज़श्ता सीरीज़ में उन्ही स्पिनर्ज़ ने अहम किरदार अदा किया है।

इंगलैंड की टीम मज़बूत है अगर हर खिलाड़ी सद फ़ीसद कारकर्दगी दिखाएगा तो सीरीज़ हम जीतेंगे अच्छे नताइज देने की कोशिश करेंगे।